به‌روزرسانی جزوات فقهی در سایت پاسخ به سؤالات فقه و معارف جامعه‌الزهرا(س)

به روزرسانی جزوات فقهی

رییس اداره پاسخ به سؤالات دینی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از به‌روزرسانی جزوات فقهی در سایت پاسخ به سؤالات دینی این مؤسسه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم حائری شیرازی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: برخی جزوات فقهی موجود در سایت پاسخ به سؤالات فقه و معارف جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://www.pasokhbesoalat.ir به‌روزرسانی شدند.

رییس اداره پاسخ به سؤالات دینی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: در این سایت، ویرایش و اصلاح پاسخ های فقهی موضوعاتی چون کتاب اول (شامل تقلید، تکلیف، مطهرات، وضو، غسل و تیمم)، کتاب احکام بانوان (شامل حیض، استحاضه، نفاس و جنابت)، نماز، روزه، نماز و روزه، نماز و روزه مسافر، کتاب اعتکاف، کتاب خمس و زکات، جزوه معاملات ، امور بانکی، پوشش، نگاه، زینت، موسیقی و نکاح ویرایش و پاسخ‌های آنها صورت گرفت و در درختواره فقهی بارگذاری شدند.

حائری شیرازی تصریح کرد: کاربران و علاقه مندان برای اطلاع از آخرین و به روزترین استفتائات در کمترین زمان می توانند  سایت پاسخ به سؤالات فقه و معارف مراجعه کنند.

وی یادآور شد: موضوعات دیگر فقهی موجود در درختواره در حال به روز رسانی هستند که پس از ویرایش و اصلاح پاسخ ها، به اطلاع کاربران سایت خواهد رسید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱