اردوی فرهنگی دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بندرعباس در جامعه الزهرا(س) برگزار شد

اردوی فرهنگی دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بندرعباس

دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان بندرعباس در اردویی 4 روزه در جامعه الزهرا علیهاالسلام با فعالیت فرهنگی شبکه ای آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی، دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان بندرعباس به مدت 4 روز میهمان جامعه الزهرا علیهاالسلام بودند.

در این اردو که از روز دوشنبه تا پنجشنبه، 25 تا 28 اردیبهشت با همکاری اداره کل امور فرهنگی برگزار شد، نشست ها، دوره ها و برنامه های مختلفی از سوی جامعه الزهرا علیهاالسلام برای دانشجویان برگزار شد.

سرکار خانم دکتر شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام در نشستی با حضور دانشجویان شرکت کننده در این اردو ضمن خیرمقدم به آنها از ضرورت ارتباط منسجم حوزه و دانشگاه گفت و بیان داشت: در شرایط کنونی و با توجه به جنگ تمام عیار فرهنگی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی باید با شبکه سازی دانشجویان مومن و انقلابی، پشتیبانی محتوایی از آنها و اعزام اساتید حوزه به دانشگاه برای پاسخگویی به شبهات نسل جوان و تحقق جهاد تبیین کوشید و در این راه، همه دانشجویان و فعالان فرهنگی بایستی در مجموعه های خود فعال و اثرگذار شوند.

همچنین سرکار خانم بهرامی مدیرکل تبلیغ، سرکار خانم داودالموسوی مدیرکل امور فرهنگی و سرکار خانم کرباسی رئیس اداره قرآن و حدیث در جلسه ای با با دانشجویان ضمن تبیین شاخصه های فعالیت شبکه ای، زمینه فعالیت های فرهنگی تبلیغی این دانشجویان  را به صورت گروهی و شبکه ای فراهم کردند.

برگزاری کارگاه های خودشناسی توسط استاد خانم محمدرضایی، کارگاه مدیریت زمان توسط استاد خانم گرامی، نشست سبک زندگی سالم با حضور سرکار خانم خدایی، نشست ازدواج و خانواده، کارگاه فضای مجازی و سواد رسانه با حضور استاد خانم حکمت نیا، نشست آشنایی با طرح مطالعاتی اندیشه مطهر با ارائه سرکار خانم فاضل از برنامه های این اردوی دانشجویی بود.

از دیگر برنامه های این اردو حضور در نمایشگاه حریم حرم با موضوع معصومه شناسی، بازدید از نمایشگاه توانمندی های هوافضای سپاه در باغ موزه دفاع مقدس، برگزاری نشست صمیمی با حضور طلاب بین الملل، زیارت حرم حضرت معصومه علیهاالسلام و مسجد جمکران بود.

حضور در یادمان شهدای گمنام جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بهره مندی از صحبت های مادر شهید عبدالصالح زارع حسن ختام این اردوی فرهنگی دانشجویی بود.



مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱