برگزاری ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در جوار مزار شهدای گمنام جامعه‌الزهرا(س)

400-06-31- برنامه هفته دفاع مقدس بسیج

فرمانده بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری ویژه برنامه هفته دفاع مقدس با عنوان «همراه با زائران نجف تا کربلای حسینی؛ به یاد حماسه‌سازان و شهدای خمینی» در جوار مزار شهدای گمنام جامعه الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم زهرا احسانی در گفتگو با واحد خبر، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی دفاع مقدس و یاد امام راحل و شهدای ۸ سال دفاع مقدس، گفت: کشور مقدس ایران در طول ۸ سال جنگ نابرابر و تحریم‌های ظالمانه از اول تا کنون مقتدرانه ایستاده و ذره‌ای شکست به خود راه نداده و حتی یک وجب از خاک این سرزمین را از دست نداد.

فرمانده پایگاه‌های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی و تاکید ایشان بر تدوام اصول، مبانی و آرمان‌های مسیر انقلاب ناب امام خمینی(ره)، از مکتب و خون شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان مهم‌ترین اصل و عنصر ایستادگی و مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یاد کرد.

احسانی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا هفتم مهر، یادآور شد: امسال شعار هفته دفاع مقدس با عنوان «ما مقتدریم ...» نامگذاری شده است.

وی در ادامه از برگزاری ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در جوار مزار شهدای گمنام جامعه الزهرا علیهاالسلام خبر داد و افزود: این برنامه با عنوان «همراه با زائران نجف تا کربلای حسینی؛ به یاد حماسه سازان و شهدای خمینی» از سوی بسیج جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و با همکاری اداره کل فرهنگی را برگزار می‌شود.

فرمانده پایگاه‌های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام ابراز داشت: در این مراسم، حاج حسین یکتا به سخنرانی و خاطره گویی می‌پردازد و شعرخوانی، رژه نوجوانان بسیجی و مدیحه سرایی آقای آبیار در ذکر مصیبت اهل بیت علیهم السلام از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

احسانی یادآور شد: مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژه طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام روز پنجشنبه اول مهر ساعت 10 تا 11 در حسینیه مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه سخنران این مراسم است، یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت هیئت‌آنلاین با اینترنت رایگان به آدرس  https://heyatonline.ir/heyat/۱۷۳۹ در این مراسم شرکت کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱