برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) به مناسبت هفته جمعیت

چهره به چهره

خانم شریفی از برگزاری برنامه‌های مختلف تبلیغی و فرهنگی با حضور طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به مناسبت هفته جمعیت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در گفتگو با روابط عمومی به بیان فعالیت‌های این معاونت در هفته جمعیت پرداخت و اظهار داشت: به مناسبت هفته جمعیت که از 24 تا 30 اردیبهشت است، معاونت تبلیغ و امور فرهنگی با تشکیل کمیته جمعیت اقدام به تجمیع ظرفیت‌های مجموعه در این عرصه کرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: این کمیته با همکاری صمیمانه ادارات مختلف مجموعه توانست در راستای جهاد تبیین، مباحث جمعیت را مطرح کرده و فعالیت گروهی را به نمایش بگذارد.

برگزاری دوره تکمیلی تربیت تخصصی مبلغ مباحث جمعیت

شریفی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی تبلیغی به مناسبت هفته جمعیت، گفت: یکی از برنامه‌های این معاونت، برگزاری دوره تکمیلی تربیت تخصصی مبلغ مباحث جمعیت بود.

وی بیان داشت: این برنامه با هدف توانمندسازی مبلغان روزهای 19 و 20 اردیبهشت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی، حجت‌الاسلام والمسلمین منفرد و جناب آقای حاجی کاظم و با حضور بانوان طلبه برگزار شد.

شفیعی دوره تخصصی جمعیت

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه به برگزاری نشست جهاد تبیین ویژه کارمندان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اشاره کرد و گفت: این برنامه با هدف آشنایی کارمندان با بحران جمعیت و در راستای جهاد تبیین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی در حسینیه امام خمینی برگزار شد.
برگزاری نشست علمی «بررسی چالش‌های جمعیت»

شریفی در ادامه، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های هفته جمعیت، برگزاری نشست علمی «بررسی چالش‌های جمعیت» ویژه طلاب و مبلغان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بود که حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی و جناب آقای حاجی کاظم به تبیین این موضوع پرداختند.

شفیعی و حاجی کاظم

وی همچنین به برگزاری همایش «زن و خانواده» اشاره کرد و گفت: این همایش با رویکرد جهاد تبیین با حضور سرکار خانم کبری خزعلی رئیس شورای فرهنگی، اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی در تالار بیداری برگزار شد.

 خزعلی

نشست «جهاد تبیین در راستای آشنایی با بحران جمعیت»

معاون محترم تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به برگزاری نشست «جهاد تبیین در راستای آشنایی با بحران جمعیت»، تصریح کرد: این برنامه با هدف آشنایی اساتید و طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بحران جمعیت و در راستای جهاد تبیین در تالار بیداری تشکیل شد که حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی پیرامون این موضوع سخنرانی کرد.

شفیعی تالار

برگزاری مسابقه کتابخوانی «برکت» با موضوع جمعیت

شریفی همچنین به بارگذاری محتوای تبلیغی با موضوع جمعیت شامل سخنرانی، طرح درس، کلیپ، موشن گرافی، پادکست و ... در تمام کانال‌های تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اشاره کرد و در ادامه، بیان داشت: مسابقه کتابخوانی «برکت» به مناسبت هفته جمعیت و با ارائه کتاب «چند دانه یاقوت» با تخفیف ویژه برای طلاب برگزار شد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: مسابقه برکت با موضوع کتاب «فرزندآوری در سبک زندگی اسلامی» تالیف محسن شوبکلائی نیز در کانال معاونت فرهنگی ویژه اعضای کانال در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: همچنین مسابقه کتابخوانی رومیزی برکت روز سه شنبه 26 اردیبهشت در مسجد مقدس جمکران برگزارشد و سؤالات این مسابقه از مجموعه 7 جلدی «جنگ جهانی جمعیت» تألیف آقای صالح قاسمی با عنوان «کندو»، «من قاتل نیستم»، «قتل عام خاموش»، «باید برگردیم»، «یک نان آور بیشتر»، «پایان پویایی»، «نسخه بدلی» و کتاب «چنددانه یاقوت» تالیف آقای ساطوریان طراحی و  در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت که با استقبال روبرو شد.

مسابقه کتابخوانی برکت

برگزاری برنامه «دورهمی مادرانه»

شریفی بیان داشت: برنامه «دورهمی مادران» نیز با موضوع جمعیت و با برپایی غرفه‌های فرهنگی، تبلیغی، مشاوره و پاسخگویی فقهی و پزشکی روز سه شنبه 26 اردیبهشت ساعت 8 تا 11 در مسجد مقدس جمکران برگزار و با استقبال بانوان روبرو شد.

دورهمی مادرانه

تبلیغ چهره به چهره

معاون محترم تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته جمعیت و با همکاری مبلغان جمعیتی، بانوان مبلغ طی حرکتی جهادی و با پخش بروشور و تبلیغ چهره به چهره به تبیین مباحث جمعیتی بین عبادت کنندگان و مشتاقان کوی مهدی عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه در میعادگاه منتظران پرداختند.

چهره به چهره

اجرای طرح ملی «بفرمایید بهشت»

شریفی با اشاره به اجرای طرح «بفرمایید بهشت»، تصریح کرد: این برنامه با هدف تبیین جایگاه مادری و ایجاد و تقویت انگیزه فرزندآوری و ازدیاد جمعیت توسط مبلغان در راستای جهاد تبیین به صورت مجازی، گروهی و محله محور در کل کشور در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این طرح تا 30 اردیبهشت است، عنوان کرد: در این طرح، برنامه‌هایی چون سخنرانی و تبلیغ چهره به چهره توسط مبلغان به صورت گروهی و انفرادی در محلات، کانون‌های مساجد، پایگاه‌های بسیج، هیئات مذهبی، بوستان‌ها، سرای محله‌ها و غیره اجرا می‌شود.

بفرمایید بهشت

معاون تبلیغ و امور فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد: تولید سیر نمایشگاهی جمعیت بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و برپایی نمایشگاهی با همین موضوع در مدارس و مراکز جامعه الزهرا علیهاالسلام از دیگر فعالیت های انجام شده در این معاونت به مناسبت هفته جمعیت بود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱