یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در قم برپا می شود

پوستر نمایشگاه کتاب

یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت و پایداری در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم با بیش از ۶ هزار عنوان کتاب از ۱۹ تا ۲۷ آبان‌ماه در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدا برپا می شود.

به گزارش روابط عمومی، یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت و پایداری در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم با بیش از ۶ هزار عنوان کتاب از ۱۹ تا ۲۷ آبان‌ماه در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدا برپا می شود.

این نمایشگاه با حضور ۹۰ ناشر ملی در ۱۱۵ غرفه فروش  به همت وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت خانه کتاب و ادبیات و سازمان حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه برگزار می شود.

6 هزار عنوان کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت در گونه‌های مستند و ادبی نظیر خاطره، تاریخ شفاهی، پژوهش، شعر، داستان کوتاه و بلند و رمان در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

۲۰ جلد کتاب در این نمایشگاه برای نخستین بار رونمایی خواهد شد. همچنین غرفه‌هایی برای آشنایی با کشور‌های حوزه مقاومت، آثار تقریظ شده از سوی مقام معظم رهبری در نهضت ترجمه آثار دفاع مقدس در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

همه کتاب‌های این نمایشگاه با ۳۰ تا ۵۰درصد تخفیف ارائه خواهد شد و برنامه‌های جنبی فرهنگی و تفریحی نیز در حاشیه نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، همچون عرضه لوازم‌التحریر ایرانی، غرفه عکاسی با شهدا، تئاتر و نقاشی مهدویت، بصیرت افزایی و... تدارک دیده شده است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱