تجلیل از دانش‌آموخته جامعه‌الزهرا(س) در چهارمین دوره جایزه جهانی گوهر شاد

جایزه جهانی گوهرشاد

خانم رباب زیدی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام لکهنو هندوستان به عنوان یکی از هشت برگزیده چهارمین دوره جایزه جهانی زن گوهرشاد تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، همایش جایزه جهانی گوهرشاد روز چهارشنبه 19 تیر با حضور آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از بانوان امروز در تالار قدس کتابخانه آستان قدس رضوی برگزار شد.

علی سروری، دبیر جایزه جهانی گوهرشاد نیز در این مراسم بیان کرد: به منظور استفاد از ظرفیت عظیم آستان قدس رضوی در ترویج معاف قرآنی و مکتب اهل بیت(ع) و جریان سازی فرهنگی در زمینه نیکوکاری و مطالبه‌گری، جایزه جهانی گوهر شاد شکل گرفت.

وی افزود: ملاک های 8 گانه ایثار و شهادت، مقاومت و بیداری، جریان سازی فرهنگی، وقف، امور عمرانی، پزشکی، علمی آموزشی و پژوهشی و کارآفرینی از شاخص‌های انتخاب بانوان شایسته جایزه جهانی گوهرشاد است که 160 رزومه از بانوان به این دبیرخانه ارسال شد و پس از داوری 4 بانوی ایرانی و 4 بانوی خارجی جهت دریافت این جایزه معرفی شدند.

در این مراسم، خانم رباب زیدی از دانش‌آموختگان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام که هم اکنون مدیریت مؤسسه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام لکهنو کشور هندوستان  را به عهده دارد، به عنوان یکی از برگزیدگان معرفی و تجلیل شد.

همچنین خانم ها زینب عیسی از نیجریه، هلاکی تی(رخساره) از میانمار، یاسمین حسنات از افغانستان و نفیسه ثقفی، اعظم حسینی، فاطمه حقیر السادات و شهناز عبادانی از ایران جایزه جهانی گوهرشاد را دریافت کردند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱