تمام مطالب

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد:

لزوم فعال شدن راهیان پیشرفت حوزه و دانشگاه

ملائی ملائی بر لزوم فعال شدن راهیان پیشرفت حوزه و دانشگاه تأکید کرد و گفت: ما در حوزه جهاد تبیین باید راهیان پیشرفت را که در نگاه دولت مد نظر است، فعال کنیم؛ همچنین دوره‌های مختلفی جهت تربیت راویان راهیان پیشرفت برگزار شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد:

امروز بیش از گذشته، ارتباط بین حوزه و دانشگاه احساس می‌شود

خانم شریفی 4 خانم شریفی با بیان اینکه امروز بیش از گذشته، ارتباط بین حوزه و دانشگاه احساس می‌شود، گفت: اجتماع عظیم دانشجویان و حوزویان در مدرسه فیضیه روز سه شنبه 15 آذر ساعت 10 تا 12 برگزار می‌شود.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد:

پیشرفت و توسعه کشور به تصمیم گیری دو نهاد حوزه و دانشگاه بستگی دارد

خانم برقعی دیدار با رؤسای دانشگاه ها خانم برقعی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه کشور به تصمیم گیری دو نهاد حوزه و دانشگاه بستگی دارد، گفت: اصلاح کشور محصول وحدت دو نهاد حوزه و دانشگاه است و ما باید در مسیر تقویت ارتباط گسترده بین دو نهاد حوزه و دانشگاه گام برداریم.

در نشست مدیر جامعه‌الزهرا(س) با رؤسای دانشگاه‌های قم مطرح شد:

پیشرفت و توسعه کشور به تصمیم گیری دو نهاد حوزه و دانشگاه بستگی دارد/لزوم استفاده از ظرفیت اساتید و شناسایی دانشجویان انقلابی

نشست مدیر جامعه الزهرا با رؤسای دانشگاه های قم نشست رؤسای 35 دانشگاه استان قم با مدیر جامعه‌الزهرا(س) در آستانه گرامیداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه برگزار شد.

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی حوزه‌های علمیه تصریح کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت اساتید در دانشگاه‌ها و شناسایی دانشجویان انقلابی

نشست مدیر جامعه الزهرا با رؤسای دانشگاه های قم 15 حجت‌الاسلام والمسلمین وحدتی با بیان اینکه بسیاری از دانشجویان در مسیر اغتشاشات قرار نگرفتند، گفت: ما باید به دانشجویان نخبه و انقلابی میدان دهیم و آنها را در عرصه‌های مختلف فعال کنیم.

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱