آغاز ثبت نام تبلیغ ایام ماه مبارک رمضان ویژه طلاب و مبلغان

ثبت نام تبلیغ رمضان

ثبت نام تبلیغ در ایام ماه مبارک رمضان ویژه مبلغان ایرانی و غیرایرانی جامعه الزهرا علیهاالسلام از طریق سامانه شمیم آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی، اداره کل تبلیغ در اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام تبلیغ ماه مبارک رمضان ویژه طلاب و مبلغان ایرانی و غیرایرانی جامعه الزهرا سلام الله علیها خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: خواهرانی که دارای پرونده تبلیغی در اداره مبلغان نیستند نیز می توانند برای تبلیغ ماه مبارک رمضان ثبت نام کنند، همچنین تنها مبلغان غیرایرانی که در ایران فعالیت دارند می توانند ثبت نام کنند.

حکم تبلیغی تنها برای خواهرانی که امکان تبلیغ حضوری برای آنها فراهم است صادر می شود‌ و صرفا از طریق صفحه شخصی آنها در سامانه شمیم، بخش مناسبت های تبلیغی قابل دریافت است. از این رو خواهرانی که بصورت مجازی فعالیت می کنند نیاز به دریافت حکم ندارند.

همچنین صدور حکم تبلیغی صرفاً با ثبت‌نام در سامانه شمیم میسر است و شامل افرادی می شود که دارای امتیاز ارزیابی در اداره مبلغان هستند.

این اطلاعیه می افزاید: جامعه الزهرا سلام الله علیها هیچگونه تعهدی نسبت به هماهنگی مکان تبلیغی ندارد و هماهنگی مکان تبلیغ با خود مبلغان است.

همچنین با توجه به اینکه ایام تبلیغی ماه مبارک رمضان از سوم فروردین تا سوم اردیبهشت ماه است علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و تکمیل فرم تا 30 فروردین ماه به سامانه شمیم به نشانی https://shamim.jz.ac.ir/Account/Login مراجعه نمایید.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱