برپایی محفل جزء خوانی و انس با قرآن کریم به صورت برخط

جزء خوانی برخط و مجازی

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیر حضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام از برپایی محفل برخط جزءخوانی و انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی، خانم صدیقه حاجی پور در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: با توجه به ایام پرفیض و برکت ماه مبارک رمضان، بهار قرآن و تقارن آن با ایام تعطیلات نوروز و بهار طبیعت ، مرکز آموزش غیر حضوری و مجازی جامعه الزهرا سلام الله علیها  اقدام به برپایی محفل مجازی و برخط انس با قرآن کریم، با حضور اساتید قرآنی این مؤسسه علمی حوزوی کرده است.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیر حضوری جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها گفت: پراکندگی طلاب این مرکز درسطح کشور، ما را بر آن داشت تا در ماه مبارک رمضان نیز مثل همیشه مشتاقان شرکت در جلسات نورانی قرآن را به صورت برخط دور هم جمع کنیم تا در محفل نورانی جزء خوانی قرآن کریم شرکت کنند.

وی بیان داشت: آنچه در این محفل رخ می‌دهد، با اقتباس از جلسات خانگی قرآن کریم بوده و اعضای حاضر در جلسه با مشارکت یکدیگر و راهبری استاد محترم به قرائت جزء به جزء قرآن می‌پردازند. همچنین بیان نکات کوتاه قرآنی توسط استاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این محفل، از دیگر بخش های این برنامه است.

مدیر مرکز غیر حضوری و مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها گفت: این برنامه در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 11 تا 12 به صورت آنلاین برگزار می شود و علاقه مندان می‌توانند از طریق لینک ورود به جلسه (مهمان) با نشانی  https://online9.jz.ac.ir:443/rrai1oi05kow/ در این رویداد معنوی شرکت کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱