تمام مطالب

هشتمین نشست آنلاین پیش‌رویداد «الگوسازی سبک زندگی بانوی مسلمان»

برگزاری نشست «زندگی نمادین در عصر رسانه‌های فرانوین»

علی قهرمانی نشست «زندگی نمادین در عصر رسانه‌های فرانوین» از سلسله نشست های آنلاین رویداد «الگوسازی سبک زندگی بانوی مسلمان» با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین قهرمانی برگزار شد.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی خبر داد؛

افتتاح ساختمان اداری جدید تا پایان سال جاری

حدادی (2) مهندس حدادی با اشاره به افتتاح ساختمان اداری جدید تا پایان سال جاری بیان داشت: ساخت این بنای اداری، بودجه عمرانی تعریف‌شده‌ای دارد که فقط از آن ردیف هزینه می‌شود و هیچ بودجه دیگری در آن صرف نمی‌شود چراکه هم از منظر قانونی و هم از نظر شرعی و اخلاقی مجاز به صرف بودجاه های جاری در آن نیستیم.

استاد و پژوهشگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد:

مدارا نیاز امروز جامعه ما است

رویداد الگوسازی1 فهیمی با بیان اینکه اصل مدارا نیاز امروز جامعه ماست و باید حاکم بر رفتارهای ما در جامعه باشد، گفت: مدارا رفتاری است که با تفکر و خرد به دست می‌آید و و در عمل زمانی شکل می‌گیرد که عالم به زمانه باشیم.

فراخوان شرکت در دهمین جشنواره بانو امین(ره)

دهمین جشنواره بانو امین دهمین جشنواره بانو امین(ره) با محورهای ویژه «جهاد تبیین» و «اصلاح سبک اقتصادی خانواده در راستای شعار سال (مهار تورم رشد تولید)» ویژه اساتید، طلاب و دانش‌آموختگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با همکاری دانشکده هدی برگزار می‌کند:

کرسی ترویجی «منطق حاکم بر صلح و راهکارهای دستیابی به تفکر صلح‌آمیز اسلامی از دیدگاه امام خامنه‌ای مدظله‌العالی»

کرسی 42 چهل و دومین کرسی ترویجی با موضوع «منطق حاکم بر صلح و راهکارهای دستیابی به تفکر صلح‌آمیز اسلامی از دیدگاه امام خامنه ای مدظله العالی» در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱