در نشست تربیتی «سیره عملی شهید مدرس» مطرح شد:

شهید مدرس انسانی پرتلاش و شجاع بود

عاشوری شهید مدرس

استاد عاشوری با بیان اینکه شهید مدرس انسانی پرتلاش و شجاع بود، به تبیین ویژگی شخصیتی و اقدامات این عالم وارسته در دوران زندگی خویش پرداخت.

به گزارش روابط عمومی، هفتمین نشست تربیتی سیره علما و شهدا با موضوع «سیره عملی شهید سید حسن مدرس» از سوی اداره تربیتی و همکاری کانون شاهد و ایثارگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

سرکار خانم عاشوری استاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این نشست، بحث خود را با آیاتی از کلام الله مجید آغاز کرد و در ادامه بیان داشت: یکی از ویژگی‌های شهید آیت الله سید حسن مدرس، شجاعت ایشان بود.

وی با بیان اینکه شهید مدرس، اراده فولادین داشت، گفت: در دورانی که در مجلس شورای ملی حضور داشت، دو بار مورد سوء قصد قرار گرفت و چند بار هم تبعید شد، اما دست از عقاید خود برنداشت.

وی، یکی دیگر از ویژگی‌های شهید مدرس را وظیفه شناسی عنوان کرد و گفت: آیت الله مدرس، اوضاع کشور را تحلیل می‌کرد و با توجه به شرایط به وظیفه خود عمل می‌کرد.

وی با تصریح بر اینکه ما طلاب باید هویت طلبگی را بشناسیم، تأکید کرد: ما باید در راستای هویت طلبگی گام برداریم و وظیفه طلبگی خود را بدانیم.

وی با اشاره به لزوم مجاهدت در تحصیل، عنوان کرد: شهید مدرس انسان بسیار پرتلاشی بود و ما باید روحیه تلاش را در خود تقویت کنیم.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱