تمام مطالب

استاد درس خارج حوزه علمیه خواهران تصریح کرد:

حجاب مقوله جدای از عفاف نیست/حجاب هم تکلیف و هم حق است/حجاب پرچم مجاهدت در راه خدا و اسلام است

بانو مجتهده گل گیری 1 بانو مجتهده گل گیری با بیان اینکه برخی به دنبال تفکیک عفاف و حجاب هستند، گفت: حجاب هم تکلیف و هم حق است و زنان باید این حق را فریاد بزنند که چرا حق آنان تضییع شده است.

فعال فرهنگی سیستان و بلوچستان تصریح کرد:

موضوع حجاب مسئله ای تمدن ساز است

کرد زابلی کرد زابلی با بیان اینکه امروز حجاب به موضوع استراتژی سیاسی تبدیل شده است، گفت: امروز موضوع حجاب مسئله‌ای تمدن ساز است و با توجه به شرایط امروز کشور و اغتشاشات سال گذشته، وظیفه مردم انقلابی و مسئولان بیشتر و پررنگ‌تر شده است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

لازمه دستیابی به حیات طیبه، رعایت حدود الهی است

سومین همایش عفاف و حجاب حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شهریاری با اشاره به اینکه لازمه ادامه حیات طیبه انسان پس‌ از مرگ رعایت حدود الهی است، گفت: حجاب و عفاف یکی از حدود الهی است که باید رعایت شود و زنان اگر می‌خواهند زندگی و آزادی پس از مرگ را تجربه کنند باید این حدود الهی را رعایت کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد:

همکاری دو مجموعه حوزوی خواهران در کشور با نگاه راهبردی و حفظ استقلال

فاضل حجت‌الاسلام‌والمسلمین فاضل از همکاری دو مجموعه حوزوی خواهران در کشور با حفظ استقلال خبر داد و گفت: هر دو مجموعه علمی حوزوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یک مجموعه مشترک هستند و باید در رسیدن به اهداف مشترک همکاری لازم را داشته باشند و با نگاه راهبردی حرکت کنیم.

دهمین پیش نشست همایش «سالک الی الله»

پیش نشست همایش سالک الی الله دهمین پیش نشست همایش «سالک الی الله» با موضوع «نقش تربیت معنوی در کنشگری اجتماعی با تأکید بر سیره و اندیشه آیت الله ناصری(ره)» در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱