تمام مطالب

معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا برگزار می کند؛

دوره فشرده مدح، رثا و سخنوری

مدح و رثا و سخنوری معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام دوره فشرده مدح، رثا و سخنوری را برگزار می کند.

معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌کند:

کرسی ترویجی «نقش زنان در گام دوم انقلاب با تأکید بر الگوی سوم»

کرسی ترویجی 43 کرسی ترویجی «نقش زنان در گام دوم انقلاب؛ با تأکید بر الگوی سوم (زن نه شرقی و نه غربی)» با ارائه سرکار خانم شریفی به صورت حضوری و مجازی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

بازدید بانوان فعال فرهنگی سوریه از جامعه الزهرا

بازدید بانوان فعال فرهنگی سوریه از جامعه الزهرا (5) معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام در دیدار با بانوان فعال فرهنگی سوریه بر انجام فعالیت های شبکه ای و هم افزاب بانوان جهان اسلام برای مقابله با توطئه دشمنان علیه امت اسلامی تاکید کرد.

اهمیت روش ها و مهارت‌های مختلف انگیزشی، دانشی، بینشی و روشی در کارآمدی تدریس و یاددهی / اهمیت تفکر خلاق در مسیر رشد ِ یاددهی و یادگیری

نجم استاد نجم: برای کارآمدیِ نظام آموزشی حوزوی، بایستی ارتقا از جنبه های مختلف مدنظر باشند. در نتیجه، توزان ارتقا در «روش ها و مهارت های یاددهی»، «روش ها و مهارت های یادگیری» و غیره، در کنار هم لازم است. اما ما قصد داریم فارغ از همه ی موارد لازم، بر مدل های متنوع در راستای ارتقا و توانمندسازی اساتید تمرکز کنیم؛ چرا که اساتید و پرورش دهندگان طلاب، قابلیتی دارند که می توانند با یک گل "بهار" ایجاد کنند.

مدیر دومین رویداد آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(س) مطرح کرد:

تبیین رویداد آموزشی تربیتی «شیوه‌های آموزش کارآمد در علوم حوزوی»

خانم سبحانی سرکار خانم سبحانی با اشاره به برگزاری رویداد آموزشی تربیتی به شیوه اجرای رویداد ویژه اساتید با موضوع «شیوه‌های آموزش کارآمد در علوم حوزوی» پرداخت.

عضو هیئت علمی پژوهشكده اخلاق و معنويت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد:

حوزه‌های علمیه تأثیرگذارترین بستر تربیتی برای زمینه سازان ظهور هستند/لزوم مردمی سازی تعلیم و تربیت

عالم زاده نوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالم زاده نوری با بیان اینکه حوزه‌های علمیه بهترین و تأثیرگذارترین بستر تربیتی برای ایجاد نیروهای زمینه ساز ظهور هستند، گفت: اساتید تأثیرگذارترین عامل تربیتی طلاب هستند و باید در جهت ایجاد جریان انسانی قدرتمند برای نهضت جهانی امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف تلاش کنند.

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱