نخستین پنل تخصصی مدیر جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد

پنل تخصصی 3

نخستین پنل تخصصی مدیر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور خانم دکتر برقعی و پاسخ به سؤالات پرتکرار مخاطبان در پویش «اگر من جای مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بودم...» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، نخستین پنل تخصصی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در شبکه‌های مجازی منتشر شد.

در این برنامه، مجری برنامه به بیان سؤالات و نظرات پرتکرار این پویش‌ها پرداخت و خانم دکتر برقعی به سؤالات پاسخ گفت.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این پنل به سوالاتی چون دلیل اجرای پویش، موضوعات آموزشی همچون حذف دروس غیرکاربردی و کم کردن واحدهای درسی، حمایت و پشتیبانی از فارغ التحصیلان، ارائه خدمات رفاهی به طلاب، ضرورت عمق بخشی به دروس حوزه و ارتقای علمی و ساماندهی امور مربوط به اساتید و شایسته سالاری و به گزینی در کادر اداری پاسخ داد.

مسائل و مشکلات طلاب مرکز غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، موضوعات مربوط به حوزه فرهنگی تبلیغی، ضعف پژوهش محوری در فرایندهای آموزشی و مشکلات طلاب سطح سه و چهار جهت ارائه پایان نامه از دیگر مباحثی بودند که خانم دکتر برقعی به این سوالات پاسخ دادند.

گفتنی است؛ آیدی «سلام مدیر» در پیام‌رسان ایتا به نشانی @salammodier برای دریافت نظرات و ارتباط با مخاطبان فعال شده و همه روزه طلاب، اساتید، كاركنان و سایر اقشار دغدغه‌مند، می‌توانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده خود را به اطلاع مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برسانند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱