به همت اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا(س)؛

کارگاه آموزشی «مدیریت فعالیت‌های قرآنی» برگزار می‌شود

کارگاه مدیریت فعالیت های قرآنی

کارگاه آموزشی «مدیریت فعالیت‌های قرآنی» ویژه طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده زهرا حسینی در گفتگو با واحد خبر، ضمن تبریک ایام ماه مبارک شعبان از برگزاری کارگاه «مدیریت فعالیت‌های قرآنی» خبر داد و گفت: پرداختن به ترویج حفظ، آموزش، درک مفاهیم، تفسیر و تلاوت قرآن از ارزشی وصف ناپذیر برخوردار است، به گونه ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی در این باره فرمودند: «ترویج فعالیت‌های قرآنی اقدامی بسیار مهم و به جا است، زیرا قرآن بزرگترین سرمایه دنیا و آخرت محسوب می‌شود و وقتی انسان با قرآن اُنس بگیرد، زیاد تلاوت کند، زیاد بشنود، آن وقت می‌فهمد که غیر از جنبه معنوی، این زبان، این جملات، چقدر شیوا است، چقدر زیبا است».

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، باید برای قرآن هر آنچه که می‌توانیم وقت بگذاریم. امروز نیاز اصلی جامعه بشری اهتمام و توجه به قرآن و معارف قرآنی است. از این رو آموزش این پیام جاودانه الهی از مهم ترین اهداف تعلیم وتربیت در میان مسلمانان است.

حسینی در ادامه اظهار داشت: کارگاه آموزشی «مدیریت فعالیت‌های قرآنی» با هدف ارتقای دانش مدیریتی طلاب در راستای ایجاد تشکل‌های قرآنی و تربیت مدیران کارآمد در زمینه فعالیت‌های قرآنی، توسط اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این کارگاه در 14 ساعت و با سرفصل‌های آشنایی با نهادهای قرآنی و نحوه اخذ مجوز قرآنی، راهکارهای جذاب‌سازی فعالیت‌های قرآنی (مخاطب شناسی و ...)، نحوه برگزاری مسابقات قرآنی، آشنایی با الحان قرآنی در ترتیل‌خوانی و نحوه برگزاری محافل قرآنی برگزار خواهد شد.

‌ مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: این کارگاه با حضور آقای علی‌اصغر شعاعی، استاد برجسته و قاری بین المللی قرآن کریم، از روز دوشنبه 16 فروردین، ساعت 16 تا 18 به مدت یک هفته به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

حسینی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پیوند http://online.jz.ac.ir/rij4uxnqnn6l/ در این کارگاه شرکت کنند.

وی بیان داشت: بانوان طلبه جهت کسب اطلاعات بیشتر از 14 فرودین ساعات 8 تا 12 با شماره‌های 32112088 و 32112548 تماس بگیرند.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱