ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش در جامعه‌الزهرا(س)

photo_2021-12-07_11-15-52

ویژه‌برنامه‌های جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در هفته پژوهش با برگزاری دو کارگاه آموزشی و سه نشست علمی پژوهشی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت هفته پژوهش از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شد.

ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش از روز شنبه 20 آذر آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه 25 آذر ادامه دارد.

مراسم افتتاحیه برنامه‌های هفته پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها روز شنبه 20 آذر ساعت 10 تا 11 با حضور خانم ریحانه حقانی معاون پژوهش این مؤسسه علمی حوزوی برگزار می‌شود و برگزیدگان جشنواره بانو امین(ره) در این برنامه مورد تجلیل قرار می گیرند.

علاقه‌مندان می‌توانند مراسم افتتاحیه برنامه‌های هفته پژوهش را از طریق پیوند http://online.jz.ac.ir/rbhyyb897yoy/ مشاهده کنند.

نشست علمی «بررسی راهبردهای ترویج عفت با تأکید بر صحیفه سجادیه» با همکاری معاونت فرهنگی تبلیغی و معاونت آموزشی تربیتی برگزار می‌شود و در این نشست سرکار خانم زهره ربانی استاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به تبیین این موضوع می‌پردازد.

این نشست روز یکشنبه 21 آذر ساعت 10 تا 11:30 از طریق حسینیه مجازی به نشانی http://heyatonline.ir/fa/heyat/1379 منتشر می شود و علاقه‌مندان می‌توانند از بیانات استاد ربانی بهره مند شوند.

نشست علمی«آثار و پیامدهای فضای مجازی بر سبک زندگی خانواده» از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش است که حجت‌الاسلام و المسلمین محمد کهوند، کارشناس رسانه و فضای مجازی به تبیین این موضوع می‌پردازد.

این نشست روز دوشنبه 22 آذر ساعت 10 تا 11:30 به صورت آنلاین برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق http://online.jz.ac.ir/rbhyyb897yoy/ در نشست شرکت کنند.

کارگاه «آشنایی مقدماتی با نرم‌افزارهای تحلیل داده‌های کیفی MAXQDA و Nvivo جهت کدگذاری» از دیگر برنامه‌های معاونت پژوهش است که ویژه اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود و سرکار خانم ریحانه حقانی در این کارگاه حضور دارد.

این کارگاه روز دوشنبه 22 آذر ساعت 15 تا 17 به صورت آنلاین برگزار می‌شود و اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها می‌توانند از طریق پیوند https://b2n.ir/p95965 در این کارگاه حضور داشته باشند.

محفل علمی «تجربیات پژوهشی (فرصتی برای انتقال تجربه‌های پژوهشگری به طلاب)» روز سه شنبه 23 آذر ساعت 10 تا 11:30 برگزار می‌شود.

در این محفل با حضور ارزشمند سرکار خانم دکتر ناهید طیبی، استاد و پژوهشگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تشکیل می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پیوند http://online.jz.ac.ir/rbhyyb897yoy/ از تجربیات پژوهشی این استاد پژوهشگر بهره مند شوند.

کارگاه «آشنایی با نرم‌افزار مکتبه‌الشامله» از دیگر کارگاه‌های آموزشی هفته پژوهش است که سرکار خانم افسانه سوری به ارائه آن می‌پردازد.

این کارگاه روز چهارشنبه 24 آذر ساعت 9 تا 11 از طریق پیوند https://b2n.ir/p95965 قابل مشاهده است.

علاقه‌مندان جهت شرکت در کارگاه های پژوهشی تا تاریخ 21 آذر ساعت 9 تا 11 با شماره تلفن 32112484 -025 تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱