فراخوان شبکه سازی تشکل های طلاب و دانش آموختگان فعال در عرصه رسانه ، فضای مجازی و هنر

شبكه سازي

فراخوان شبکه سازی تشکل های طلاب و دانش آموختگان فعال در عرصه رسانه، فضای مجازی و هنر از سوی اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین حسن برزو در گفتگو با واحد خبر با اشاره به ظرفیت های طلاب در راه اندازی تشکل های مختلف در سراسر کشور اظهار داشت: در راستای طرح شبکه سازی تشکل‌هایی که طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام موسس آن در سراسر کشور بوده اند، یکی از برنامه های مهم معاونت فرهنگی ـ تبلیغی، شناسایی، ساماندهی، شبکه سازی و هم افزایی این تشکل ها با محوریت سه موضوع رسانه، فضای مجازی و هنر است.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام در ادامه افزود: هدف از این امر هماهنگی‌ و اقدامات همسو و مشترک طلاب در سراسر کشور در عرصه های سه گانه رسانه، فضای مجازی و هنر است.

وی در ادامه بیان داشت: رویداد شبکه سازی نقش بسیار مهم در روند تمدن سازی نوین اسلامی دارد و یکی از راه های تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.  

حجت الاسلام والمسلمین برزو یادآور شد: طلاب، اساتید، مبلغان و دانش‌آموختگان که موسس تشکل های مختلف با موضوع رسانه، فضای مجازی و هنر هستند برای حضور در این طرح می‌توانند با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به نشانی http://novin.jz.ac.ir )قسمت برنامه ها/ فراخوان شبکه سازی) ثبت نام کرده و یا در ساعات اداری با شماره 32112093 یا 321112094 تماس حاصل کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱