آغاز به کار رسمی کانون طلاب و دانش آموختگان استان یزد

IMG_20230306_142623_033

همزمان با سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و با صدور حکم فعالیت کانون طلاب و دانش آموختگان استان یزد از سوی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام، این کانون به طور رسمی آغاز به کار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی، کانون طلاب و دانش آموختگان استان یزد در سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) در جلسه ای که به صورت وبینار برگزار شد آغاز به کار کرد.

در ابتدای این برنامه که با حضور سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام و خانم شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی و نیز اعضای شورای مرکزی کانون استان یزد برگزار شد، خانم داوودالموسوی مدیرکل امور فرهنگی با اشاره به این که کانون استان یزد حدود ۶۰۰ طلبه و دانش آموخته دارد، توضیحاتی راجع به فعالیت اعضا و نحوه تشکیل کانون ارائه داد.

 همچنین خانم برقعی با تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) گفت: مخاطب اصلی امر مقام معظم رهبری در جهاد تبیین شما جوانان هستید، شما طلاب جوان ذخیره بسیار بزرگی برای انقلاب هستید، باید با شبکه سازی و تقسیم کار وارد عرصه جهاد فرهنگی شوید و در این مسیر با اخلاق و محبت دیگران را به دین و راه امام و شهدا ترغیب و تشویق کنید.

در ادامه سرکار خانم شریفی فعالیت شبکه ای و کار گروهی را بسیار اثر بخش عنوان کرد و اظهار داشت: با برنامه ریزی دقیق برای مخاطب دانش آموز، دانشجو و بانوان خانه دار تولید محتوا کنید، از فضای مجازی غافل نشوند و آموزش کنشگران و تولید محتوا در فضای مجازی را در اولویت کار خود قرار دهید.

وی تشکیل هیئت های مذهبی و فعالیت در قالب آن را بسیار مثمر ثمر دانست و از طلاب خواست تا در برنامه‌ها، رویکرد جهاد تبیین را در اولویت قرار دهند.

در پایان این مراسم مجازی، حکم فعالیت کانون استان یزد قرائت شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱