تسهیلات ویژه ایام کرونا؛ از اینترنت رایگان تا وام‌ بانکی قرض الحسنه

اطلاعیه

با توجه به وضعیت خاص به وجود آمده در کشور به خاطر شیوع بیماری کرونا و تغییر سبک آموزش حضوری به آموزش از راه دور و با توجه به مشکلات مالی ایجاد شده در اثر وضعیت اقتصادی کشور، با پیگیری‌های صورت گرفته مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام، خدمات و تسهیلات قابل توجهی برای استفاده طلاب، اساتید و کارکنان این مؤسسه علمی حوزوی مهیا شده است.

به گزارش روابط عمومی، با توجه به وضعیت خاص به وجود آمده در کشور به خاطر شیوع بیماری کرونا و تغییر سبک آموزش حضوری به آموزش از راه دور و با توجه به مشکلات مالی ایجاد شده در اثر وضعیت اقتصادی کشور، با پیگیری‌های صورت گرفته مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام، خدمات و تسهیلات قابل توجهی برای استفاده طلاب، اساتید و کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام مهیا شده است که به شرح زیر اعلام می‌شود:

1- رایگان شدن تعرفه ترافیک سامانه‌های آموزشی

در پی اعلام وزارت ارتباطات مبنی بر رایگان شدن سایت‌ها و سامانه‌های آموزشی در ایام کرونا و با پیگیری های صورت گرفته از سوی نهادهای حوزوی تعرفه ترافیک مصرفی جهت بهره‌برداری طلاب و اساتید از سامانه‌های آموزشی آنلاین و آفلاین جامعه الزهرا علیهاالسلام رایگان شد.

سامانه آموزش مجازی، سامانه‌های آموزش از راه دور و سامانه های آموزشی دانشکده و مجتمع هدی در فهرست این خدمت قرار گرفته اند.

2- ارائه اینترنت رایگان به اساتید

همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته جهت فعال‌سازی بسته 120 گیگی اینترنت روی خط تلفن همراه اساتید معرفی شده از سوی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، هم‌اکنون ثبت‌نام اولیه انجام شده است و اساتیدی که در سامانه محتوا یا سامانه آموزش مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام تدریس دارند می‌توانند برای دریافت این بسته و فعال کردن آن به نشانی https://ictgifts.ir مراجعه کنند. لازم به ذکر است برای بهره مندی از این تسهیلات کد ملی مالک خط موبایل با کد ملی استاد باید تطابق داشته باشد.

3- وام قرض الحسنه کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام

در راستای حمایت از کارکنان و کاستن برخی از مشکلات پیش آمده به خاطر بیماری کرونا، وام قرض الحسنه ویژه این ایام در سطح همه کارکنان اداری، برنامه ای و خدماتی پرداخت می شود. مبلغ این وام برای همه همکاران به صورت یکسان 70 میلیون ریال با اقساط 36 ماهه است.

4- وام قرض الحسنه طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام

با هدف حمایت از طلاب حضوری و غیرحضوری ایرانی و غیرایرانی که هم اکنون دارای پرونده فعال تحصیلی در جامعه الزهرا علیهاالسلام هستند بر اساس اعلام نیاز آنها وام قرض الحسنه 50 میلیون ریالی با اقساط 36 ماهه اعطا خواهد شد.

از آنجا که تعداد این وام محدود است پس از پایان ثبت نام، قرعه‌کشی صورت می‌گیرد و برای واجدان شرایط معرفی نامه بانک صادر می شود.

5- وام قرض‌الحسنه کمک هزینه خرید لپ تاپ، تبلت یا گوشی هوشمند ویژه طلاب

با توجه به شرایط خاص ایام کرونا و مجازی شدن بسیاری از آموزش های رایج در کشور، جامعه الزهرا علیهاالسلام به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش دروس حوزویِ با سابقه در زمینه آموزش مجازی، از اواخر سال 98 با تلاش مضاعف، سعی در فراهم نمودن بستر مناسب انتقال ارایه دروس و فعالیت های علمی حضوری طلاب در بستر وب و فضای مجازی را داشته است. در این راه توجه به امکانات و مقدورات طلاب گرانقدر از دغدغه های مهم مدیریت جامعه الزهرا بوده است. با توجه به اعلام نیاز برخی از طلاب مبنی بر عدم امکان استفاده از محیط ارایه دروس و انجام و پیگیری تحقیقات علمی محوله، وام قرض الحسنه ­ای به عنوان کمک هزینه خرید لپ تاپ، تبلت یا گوشی هوشمند پیش‌بینی شده است که بر اساس اعلام نیاز طلاب و لحاظ برخی اولویت ها در اختیار قرار داده می شود.

با توجه به محدودیت سقف اعتبار این وام، پس از بررسی اولیه، میان متقاضیان قرعه‌کشی خواهد شد.

در پایان لازم به ذکر است، جزییات پرداخت وام‌های مذکور اعم از زمان و نحوه ثبت‌نام و دریافت آن به زودی از سوی معاونت اداری مالی و از طریق سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام اعلام و اطلاع رسانی می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱