برگزاری سلسله نشست های تبیین شخصیت و معرفی آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی

نشست رهیری-2

اداره کل امور فرهنگی با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب مدظله العالی سلسله نشست های تبیین شخصیت و معرفی آثار رهبری را برگزار می کند.

 به گزارش روابط عمومی و بین الملل، خانم سیده ربابه داودالموسوی، مدیر کل امور فرهنگی، از برگزاری سلسله نشست های تبیین شخصیت و معرفی آثار مقام معظم رهبری حفظه الله خبر داد.

داودالموسوی گفت: در مواجهه با شخصیت هایی که مبانی و اصول کلی فکری ـ معرفتی آنان دارای چارچوب منظمی می باشد، باید با نگاه منظومه ای پیش رفت تا بتوان ابعاد مختلف رهنمودهای ایشان را دریافت کرد و با ایجاد وفاق ذهنی به فهمی صحیح از این سخنان رسید.

وی افزود: اداره کل امور فرهنگی با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری مدظله العالی اقدام به برگزاری سلسله نشست تبیین شخصیت و معرفی آثار مقام معظم رهبری حفظه الله کرد.

مدیر کل امور فرهنگی گفت: اولین و دومین جلسه از این سلسله نشست 12 و 19 آبان برگزار شد که فایل آن در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی در پیامرسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/jz_mft  و پیامرسان سروش به نشانی https://sapp.ir/jz_m.f.t  در دسترس طلاب و دغدغه مندان قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: جلسات بعدی این نشست در تاریخ های 26 آبان و 3 آذر ماه از درگاه حسینیه مجازی جامعه الزهرا سلام الله علیها به نشانی https://heyatonline.ir/heyat/1739   پخش خواهد شد.  

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱