اداره امور دانش آموختگان برگزار می‌کند:

نخستین دوره مجازی «بازخوانی فقه روزه» در ماه مبارک رمضان

دوره مجازی فقه روزه دانش آموختگان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین برزو با بیان نخستین دوره مجازی فارغ التحصیلان استانی با عنوان «بازخوانی فقه روزه» در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، گفت: بیش از 540 نفر از فارغ التحصیلان جامعه الزهرا علیهاالسلام در این دوره شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن برزو روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: یکی از رسالت‌های عظیم جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیع، آشنایی طلاب با اصول و فنون تبلیغ است.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: در راستای اجرای طرح شمیم جهت توانمندسازی فارغ‌التحصیلان استانی، همایش‌هایی با موضوعات «خانواده پایدار» و «مهارت‌های ارتباطی» و با محوریت «مهارت‌های پاسخگویی به سؤالات دینی» از سوی اداره دانش‌آموختگان در استان‌های تهران، البرز، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، مازندران و گلستان و کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین برزو تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور، استمرار این همایش ها به صورت برنامه‌های مجازی در دستور کار قرار گرفت که در این راستا، نخستین دوره مجازی از سلسله‌دوره های مهارتی با عنوان «بازخوانی فقه روزه» ویژه فارغ التحصیلان استانی برنامه ریزی شد.

وی با بیان اینکه این دوره در ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است، گفت: این دوره از ابتدای ماه رمضان با عنوان بازخوانی فقه روزه جهت توانمندی فارغ‌التحصیلان در احکام مبتلابه روزه طراحی شد که هم اکنون در حال اجرا است.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: این دوره برای دانش‌آموختگان و مبلغان ساکن 10 استان کشور اعلام فراخون شد که به حول و قوه الی با استقبال زیاد فارغ التحصیلان مواجه شد و در فراخوان اولیه بیش از 540 طلبه در این دوره ثبت نام کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین برزو افزود: ثبت نام کنندگان در سه گروه کلاس بندی شدند که به صورت مجازی در دوره شرکت می‌کنند.

وی در پایان به اهداف برگزاری سلسله دوره‌های مهارتی با موضوعات مورد نیاز اشاره کرد و آموزش مهارت‌های تبلیغی، برقراری ارتباط مستمر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با بانوان طلبه، ایجاد ارتباط پویا میان طلاب، ارتقای سطح معرفتی، بینشی، گرایشی و مهارتی افراد را از جمله این اهداف برشمرد.

دریافت تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱