در نشست مدیرکل تبلیغ با اساتید مطرح شد؛

ضرورت توجه اساتید به مساله تبلیغ

جلسه مدیرکل تبلیغ با اساتید

مدیرکل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: با توجه به هجمه بی امان دشمنان و ضرورت پاسخگویی به شبهات، بیش از هر زمان دیگری به تربیت مبلغان متخصص نیاز داریم.

 به گزارش روابط عمومی، نشست هم افزایی اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام با اساتید این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد.

سرکار خانم بهرامی، مدیرکل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام در این نشست ضمن تبیین برنامه ها و ظرفیت های اداره امور مبلغان، گزارشي از عملكرد این اداره در زمینه جذب، تشکیل پرونده، برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی و اعزام مبلغان ارائه داد.

وی با بیان طرح ها و دغدغه هاي مشترك در زمينه تبلیغ، بر تدوين راهكارهاي نوين جهت ترغیب خواهران طلبه به امر مهم تبلیغ تاکید کرد و افزود: با توجه به هجمه بی امان دشمنان و ضرورت پاسخگویی به شبهات، بیش از هر زمان دیگری به  تربیت مبلغان متخصص نیاز داریم.

مدیرکل تبلیغ و ارتباطات بر لزوم توجه بيشتر به شناسايي مبلغان تصریح کرد: اساتید در این راستا می توانند به تناسب فعالیتی كه دارند به معرفی برنامه های تبلیغی و نیز تشویق طلاب برای حضور در امر خطیر تبلیغ بپردازند و اين امر كمك مي كند تا مبلغان برجسته اي تربيت  شوند.

در این نشست که با حضور بیش از 30 نفر از مدیران ارشد و اساتید جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، زمینه‌های همکاری و استفاده از تجربیات و توانمندی‌های اساتید مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱