ایجاد بخش احکام حج و احکام بانوان در اپلیکیشن اطلاع‌رسانی جامعه الزهرا

احکام

کتاب های احکام حج و احکام بانوان در اپلیکیشن اطلاع‌رسانی جامعه الزهرا علیهاالسلام بارگذاری شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، بخش احکام حج و احکام بانوان در اپلیکیشن اطلاع‌رسانی جامعه الزهرا علیهاالسلام راه اندازی شد.

اداره پاسخ به سؤالات جامعةالزهراء علیهاالسلام  سال‌هاست  تا به صورت حضوری، تلفنی، ایمیلی و مکاتبه­ ای با کسب آراء و نظرات مراجع عظام از آخرین منابع و مآخذ فقهی آنان به پرسش‌های شرعی بانوان پاسخ گفته است و از این رهگذر مجموعه‌ای از پنجاه موضوع فقهی در مسائل مستحدثه را برای دسترسی آسان اساتید به پاسخ صحیح و مستند، با عنوان «برگزیده مسائل مبتلی‌به و استفتائات جدید»  در 12 مجلّد تدوین کرده است.

با توجه به نیاز بانوان و اساتید پاسخگو به ویژه در ایام حج تمتع، دو مجموعه مسائل مبتلی‌به و استفتائات جدید با موضوع حج و نیز مجموعه احکام بانوان برای دسترسی سریع و آسان‌تر آنان در اپلیکیشن اطلاع‌رسانی جامعه الزهرا علیهاالسلام بارگذاری شد.

علاقه‌مندان می‌توانند با نصب اپلیکیشن اطلاع‌رسانی جامعه الزهرا علیهاالسلام از نشانی jz.ac.ir/app/news  با مراجعه به بخش داشبورد به متون بارگذاری شده در بخش احکام بانوان و احکام حج دسترسی پیدا کنند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند کتاب احکام بانوان و مجموعه استفتائات و مسائل شرعی حج را از طریق سایت با مراجعه به نشانی‌های زیر دریافت کنند.

احکام بانوان

مسائل شرعی حج

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱