مدیر سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها تصریح کرد:

خروج از سختی‌ها تنها در سایه عبودیت حاصل می‌شود

خانم حسینی خوابگاه

حسینی با بیان اینکه مسئولیت اصلی ما بندگی و عبودیت است، گفت: اگر مسیر خروج از سختی‌ها را می‌خواهیم، تنها در سایه عبودیت حاصل می‌شود. اگر می‌خواهید مادر، فرزند، استاد و فرد موفقی باشید، باید بنده باشید. اگر به عبودیت رسیدید، موفقیت حاصل می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهرا حسینی در مراسم اختتامیه اردوی گزینشی طلاب خوابگاهی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با عنوان اردوی کوتاه مدت «راه روشن 2» که در تالار بیداری اسلامی برگزار شد، عنوان کرد: امروز روز جمعه و متعلق به امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است که حاضر و ناظر بر اعمال ماست و به تک تک ما نگاه می‌کنند.

مدیر سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها بیان داشت: همانطورکه ما با افتخار در مجامع مختلف، اهل بیت علیهم‌السلام را خطاب قرار می‌دهیم و به اهل بیت علیهم‌السلام افتخار می‌کنیم، باید به گونه ای عمل کنیم که اهل بیت علیهم‌السلام هم به ما شیعیان افتخار کنند و این امر حاصل نمی شود، مگر اینکه در سایه عبودیت باشیم.

حسینی تصریح کرد: اگر به عنوان عبد و بنده، جایگاه خود را در نظام هستی بشناسیم، به فرموده خداوند متعال در قرآن کریم، «وَ مَنْ یتَّقِ اللَّهَ یجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً»، همچنین پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله فرمودند: «كما ورد من‏ كان‏ لله‏ كان الله له و من أصلح أمر دينه أصلح الله أمر دنياه و من أصلح ما بينه و بين الله أصلح الله ما بينه و بين الناس‏؛ هر كس كه از برای خدا باشد، خداوند برای اوست، و هر كس امر دینش را اصلاح نماید خداوند امر دنیایش را اصلاح كند و هر كس آنچه را ميان او و خداست اصلاح نمايد، خداوند آنچه را بين او و مردم است اصلاح كند».

وی تأکید کرد: اگر مسیر خروج از سختی‌ها را می‌خواهیم، تنها در سایه عبودیت حاصل می‌شود. اگر می‌خواهید مادر، فرزند، استاد و فرد موفقی باشید، باید بنده باشید. اگر به عبودیت رسیدید، موفقیت حاصل می‌شود.

مدیر سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: مسئولیت اصلی ما بندگی و عبودیت است و ما باید تلاش کنیم که فرامین الهی در زمین گسترده و اجرا شود.

حسینی در ادامه، یادآور شد: لازمه زندگی اجتماعی، التزام عملی به قوانین و ضوابط است و هر چه اجتماع گسترده تر و فرهنگ‌های افراد آن اجتماع متفاوت باشد، پرداختن و عمل کردن به ضوابط شاید مقداری سخت باشد.

وی اضافه کرد: ما برای اینکه زیست اجتماعی موفق داشته باشیم، از این قوانین استقبال می‌کنیم و در راستای ارتقای آن قدم برمی داریم.

مدیر سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها به برخی قوانین و ضوابط در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها اشاره کرد و گفت: قوانین سرا بر اساس اقتضائات و نیازها بازنویسی می‌شود، اما خطوط قرمز و آسیب شناسی‌ها در نظر گرفته می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱