فعالیت‌های طلاب جامعه‌الزهرا(س) در عرصه رسانه و فضای مجازی

سامانه تبلیغ نوین

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از فعالیت‌های رسانه‌ای مجموعه جامعه الزهرا علیهاالسلام در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به ایام محرم و فعالیت‌های رسانه ای جهادی دانش آموزان و دانش آموختگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: در این ایام، کلیپ‌های تصویری شامل نکاتی از کتاب «عبرت‌های عاشورا»، مروری بر عبرت‌ها و درس‌های عاشورا از دیدگاه رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی به سه زبان فارسی، انگلیسی و اردو با نظارت سرکار خانم ابوالحسنی برای مخاطبان دبیرستانی تولید شد.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام متذکر شد : طلاب، مبلغان و دانش آموختگان می‌توانند با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین در قسمت برنامه‌ها (دریافت محتوای عاشورایی) ثبت نام کنند.

حکمت نیا ضمن قدردانی از همدلی و همراهی طلاب، اساتید و دانش آموختگان این مجموعه فاخر، یادآور شد: متقاضیان تولیدات رسانه ای می‌توانند برای اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 8 تا 12 با شماره  02532112093یا 02532112094تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱