همزمان با روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و گرامیداشت روزجوان؛

مسابقه بسکتبال سه نفره ویژه طلاب جامعه‌الزهرا(س) خانواده‌ها برگزار می‌شود

مسابقه بسکتبال1

مسابقه ورزشی «بسکتبال سه نفره» ویژه بانوان طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعم از طلاب حضوری، غیرحضوری، آموزش مجازی، مبلغان و فارغ‌التحصیلان ساکن قم و همچنین خانواده آنها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم سیده ربابه داودالموسوی روز شنبه درگفتگو با واحد خبر، ضمن تبریک به مناسبت ایام باسعادت و پرفضیلت ماه شعبان، عنوان کرد: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر علیه‌السلام و روز جوان، اداره کل امور فرهنگی با همکاری اداره کل امور طلاب و خانواده اقدام به برگزاری مسابقه بسکتبال سه نفره می‌کند.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام گفت: با توجه به موفقیت های تیم بسکتبال مجموعه فرهنگی ورزشی شهیده سیاری در مسابقات استانی و درخشش بانوان جوان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در این رقابت‌ها، انتظار می‌رود این مسابقه نیز با استقبال پرشور خانواده برزگ جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مواجه شود.

داودالموسوی عنوان داشت: این مسابقات ویژه همه طلاب و خانواده آنها برنامه‌ریزی شده است لذا همه بانوان طلبه اعم از فارغ‌التحصیلان، مبلغان، طلاب آموزش مجازی و غیرحضوری و نیز خانواده آنها، که علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه ورزشی هستند، می‌توانند با ارسال نام و نام خانوادگی و نیز سال تولد خود به سامانه پیامکی 30007227002627 در این مسابقه ثبت نام کنند.

وی یادآور شد: با هماهنگی اداره کل امور فرهنگی، مربی مهدکودک جهت نگهداری کودکان زیر 6 سال شرکت‌کنندگان در محل برگزاری مسابقه مستقر است، بنابراین طلابی که متقاضی استفاده از خدمات مهدکودک هستند، هنگام ثبت نام، سن و جنسیت فرزند خود را نیز پیامک کنند.

 مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه ملهت ثبت نام در این مسابقات از 24 تا 27 فروردین است، گفت: این مسابقه، روز چهارشنبه 28 فروردین ماه همزمان با روز جوان ساعت 12 در سالن چندمنظوره مجموعه فرهنگی ورزشی شهیده سیاری برگزار می‌شود.

داودالموسوی تصریح کرد: مسابقات در مجموعه فرهنگی ورزشی شهیده سیاری برگزار می‌شود و پس از هر مسابقه، برگزیدگان مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی در پایان اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقه علاوه بر گرامیداشت روز جوان، گسترش فرهنگ ورزش در راستای ارتقای سطح سلامت جسمانی طلاب، افزایش روحیه نشاط، شادابی و تحرک در بین طلاب است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32112194 تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱