همزمان با ولادت باسعادت حضرت معصومه(س)؛

اجرای نهمین دوره نهضت کمک مؤمنانه در جامعه الزهرا(س)

نهضت کمک مؤمنانه

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به برگزاری نهمین نهضت کمک مؤمنانه این مؤسسه علمی حوزوی با اهدای 500 بسته معیشتی بین نیازمندان، گفت: تا کنون بیش از 13هزار اقلام خوراکی بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

به گزارش روابط عمومی، نهمین نهضت کمک مؤمنانه خانواده جامعه الزهرا علیهاالسلام روز شنبه 22 خرداد همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها اجرا شد.

سرکار خانم زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو معاون فرهنگی تبلیغی، خانم ریحانه حقانی معاون پژوهش و جمعی از مدیران و کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام در حسینیه امام خمینی(ره)، محل توزیع بسته های معیشتی حضور یافتند و از جهادگران و مسئولان عرصه کمک مؤمنانه قدردانی کردند.

خانم برقعی در این مراسم اظهار داشت:  جامعه الزهرا علیهاالسلام علاوه بر اینکه در بحث های آموزشی و پژوهشی فعالیت ها و اقدامات مفید و مناسبی داشته، اما در کمک های همنوعانه و مؤمنانه نیز پیشگام بوده و برای نهمین بار بسته های معیشتی را بین نیازمندان توزیع می‌کند.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام از همه جهادگران و مسئولان در عرصه ترویج فرهنگ مواسات و کمک رسانی به نیازمندان قدردانی و بر ادامه نهضت کمک مؤمنانه و همدلی با خانواده های نیازمند تأکید کرد.

در این مراسم، خانم سیده ربابه داودالموسوی، مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت معصومه علیهاالسلام و روز دختر، عنوان کرد: در نهمین مرحله نهضت کمک مؤمنانه جامعه الزهرا علیهاالسلام، 500 بسته معیشتی شامل برنج، 2 عدد روغن، لوبیاچیتی، عدس، سه بسته ماکارونی، رب گوجه و کارت هدیه به تعداد محدود به خانواده های واجد شرایط اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نهضت کمک مؤمنانه جامعه الزهرا علیهاالسلام همزمان با شیوع بیماری کرونا و به توصیه رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در نیمه شعبان سال گذشته مبنی بر کمک رسانی به نیازمندان  آغاز شد، یادآور شد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون، بیش از 13 هزار اقلام خوراکی مصرفی در بسته معیشتی با همراهی خانواده جامعه الزهرا علیها السلام و خیرین بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اجرای نهمین نهضت کمک مؤمنانه، تصریح کرد: در همه مراحل، بسته های معیشتی به همراه بسته های فرهنگی توسط طلاب جهادی آماده و با حفظ کرامت خانواده های نیازمند بین ایشان توزیع شده است.

داودالموسوی با اشاره به اینکه جامعه الزهرا علیهاالسلام تا کنون 6 شهیده تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، بیان داشت: ما یاد و خاطره شهدای جامعه الزهرا علیهاالسلام را در همه مراحل کمک مؤمنانه گرامی داشتیم تا از برکت حضور آنان در این فعالیت بهره مند شویم.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱