در دیدار مدیر جامعه‌‌الزهرا(س) با رئیس مؤسسه منهاج الحسین مطرح شد:

لزوم توانمندسازی و مهارت افزایی طلاب در تبلیغ و مناظره/تلاش طلاب در جهت تحق اهداف و آرمان‌های اسلام

منهاج الحسین جامعه زینبیه

سرکار خانم برقعی و هیئت همراه از مؤسسه منهاج الحسین لاهور پاکستان بازدید و با رئیس این مؤسسه و طلاب جامعه زینبیه دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی و هیئت همراه با حضور در مؤسسه منهاج الحسین پاکستان با علامه دکتر محمد حسین اکبر، رئیس این مؤسسه دیدار و گفتگو کردند.

لزوم توانمندسازی و مهارت افزایی طلاب در تبلیغ و مناظره

علامه دکتر محمد حسین اکبر به فعالیت‌های این مؤسسه و ساخت حوزه علمیه ویژه بانوان و حضور بانوان پژوهشگر و اساتید در این مجموعه اشاره کرد.

وی بر لزوم تربیت استاد ویژه بانوان طلبه، تولید محتوای کتاب‌های درسی، توانمندسازی و مهارت افزایی بانوان طلبه در تبلیغ، مناظره، ایجاد شرایط تحصیل بانوان طلبه به صورت مجازی و غیره تأکید کرد.

سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز ضمن قدردانی از ایشان به تشریح فعالیت‌های مجموعه و شرایط تحصیل و گسترش تعامل دو مجموعه پرداخت.

خانم برقعی و هیئت همراه با همراهی خانم سیده سائره جعفری از فارغ التحصیلان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و مدیر داخلی مؤسسه منهاج الحسین از این مؤسسه بازدید کردند.

تلاش طلاب در جهت تحق اهداف و آرمان‌های اسلام

خانم برقعی ضمن بازدید از مؤسسه، با طلاب و اساتید جامعه زینبیه تحت اشراف این مؤسسه دیدار کرد و ضمن عرض تبریک عید مبعث و اعیاد ماه رجب، عنوان کرد: شما به عنوان سربازان اسلام باید در تحقق اهداف و آرمان‌های اسلام کوشش کنید.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه شما به عنوان طلاب حوزه الگو هستید، تصریح کرد: همه ما باید به گونه ای رفتار کنیم که نمونه باشیم تا دیگران ما را به عنوان نماد اسلام قبول کنند.

برقعی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم، هدف از بعثت را اتمام مکارم اخلاق دانستند، گفت: ما که خود را محب اهل بیت علیهم‌السلام می‌دانیم، باید اخلاق، رفتار و گفتار ما به گونه ای باشد که اهل بیت علیهم‌السلام به ما افتخار کنند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تأکید کرد: ما باید اوامر اهل بیت علیهم‌السلام را اجرا کنیم، خشیت الهی و خوف از خداوند متعال در ما وجود داشته باشد و دستورات الهی را اجرا کنیم.

وی یادآور شد: پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم در روایتی فرمودند: «برادران من قومی هستند که در آخرالزمان به من ایمان می‌آورند، در حالی که مرا ندیده‌اند»، همچنین در روایتی آمده، در قیامت عده ای بدون حساب و کتاب وارد بهشت می‌شوند، ملائک تعجب می‌کنند این‌ها چه کسانی بودند بدون حساب و کتاب وارد بهشت شدند؟! هاتفی ندا می‌دهد اینها کسانی هستند که در دنیا محبت خداوند و اولیاء خداوند را در دل دیگران ایجاد کردند؛ بنابراین شما محب الهی می‌شوید.

برقعی در ادامه به اهداف سفر به پاکستان اشاره کرد و درباره به گزینی و پذیرش نخبگان در پذیرش مقطع تکمیلی توضیحاتی ارائه داد.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اضافه کرد: شما بانوان طلبه می‌توانید پس از تحصیل مقطع سطح دو حوزه در پاکستان برای ادامه تحصیل و شرکت در مقطع سطح سه در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اقدام کنید.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱