مشارکت در ساخت برنامه های رسانه ای با موضوع «حجاب و عفاف » در رسانه ملی

حجاب

اساتید و مبلغان محترم پس از ارسال رزومه و قبولی در مصاحبه علمی ـ رسانه ای، به عنوان کارشناس برنامه های تخصصی حجاب و عفاف به مراکز استانی صدا و سیما معرفی خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی، ندا حکمت نیا، رئیس اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی در گفتگو با واحد خبرعنوان کرد: نظر به ابلاغ  شاخص های حجاب  به 120 دستگاه دولتی و حاکمیتی، اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی آمادگی خود را جهت حضور اساتید و مبلغان حوزه حجاب و عفاف در برنامه های کارشناسی رسانه ملی اعلام کرد.

وی اظهار داشت: ایجاد ساختار معرفت دینی در جامعه اسلامی یکی از وظایف حوزویان است و امروزه با پیشرفت تکنولوژی نقش رسانه و فضای مجازی را در این رابطه نمی توان نادیده گرفت.

حکمت نیا اعلام کرد : ساختار روانشناسانه و ابعاد وجودی انسان زیر ساخت اصلی رسانه ها و فضای مجازی را تشکیل می دهد که می تواند به عنوان ابزار مهمی برای انتقال پیام دینی و رسالت تبلیغی مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به وظیفه حوزویان به خصوص بانوان حوزوی در موضوع حجاب و عفاف گفت: رسانه ملی بستر مناسبی است برای حوزویان است تا پیام اصیل دین از این طریق برای جوانان و نوجوانان بازگو شود.  

حکمت نیا در ادامه خاطر نشان کرد: اساتید و مبلغان محترم پس از ارسال رزومه و قبولی در مصاحبه علمی ـ رسانه ای، به عنوان کارشناس برنامه های تخصصی حجاب و عفاف به مراکز استانی صدا و سیما معرفی خواهند شد.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی ادامه داد : کارگروه رسانه این اداره در حال پی گیری راه اندازی تلویزیون اینترنتی و شبکه های تخصصی با موضوع حجاب و عفاف است.    

وی یادآور شد: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره 32112094 تماس حاصل نمایند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱