از سوی معاونت آموزشی تربیتی جامعه الزهرا(س)؛

زمان دريافت كارت آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(س) اعلام شد

99-10-20--پوستر-پذیرش--سایت

زمان دريافت كارت آزمون ورودی سطوح دو، سه و بازپذیری جامعه‌الزهرا(س) و شیوه برگزاری آزمون اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، زمان دریافت کارت آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام از سوی اداره سنجش و پذیرش معاونت آموزشی این مؤسسه علمی حوزوی اعلام شد.

بر اساس این گزارش، داوطلبان آزمون ورودی سطوح 2 و 3 و بازپذیری می‌توانند براي دريافت اطلاعات ورود به سامانه آزمون مجازي، صبح روز دوشنبه 27 ارديبهشت، به سايت پذيرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir مراجعه کنند.

بر اساس اطلاعیه اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام، آزمون ورودی سطح 2، سطح 3 و بازپذیری در سال تحصیلی 1401-1400 به صورت مجازی برگزار می‌شود.

آزمون مجازی سال تحصیلی 1401-1400 به صورت دو مرحله ای اجرا می‌شود:

مرحله اول آزمون ورودی، عصر روز دوشنبه، 27 ارديبهشت 1400 برگزار خواهد شد که شرکت در این آزمون برای همه داوطلبان سطح 2 و3 و بازپذیری الزامی است.

این آزمون، آزمون علمی نیست و صرفاً یک آزمون شبیه‌سازی شده آزمون اصلی است تا داوطلبان با نحوه ورود و شرکت در آزمون مجازی آشنا شوند و نسبت به رفع ابهامات و مشکلات پیش از آزمون اصلی اقدام گردد. سوالات آزمون آزمايشي به صورت نظرسنجی است.

كارت آزمون از صبح روز دوشنبه، 27 اردیبهشت قابل دريافت است و اطلاعات تكميلی بر روي كارت قابل مشاهده است.

توجه: به همه شرکت کنندگان این آزمون 10 امتیاز ویژه تعلق خواهد گرفت که به امتیاز آزمون اصلی آنها اضافه خواهد شد.

مرحله دوم آزمون ورودی، روز جمعه، 31 ارديبهشت 1400 به صورت مجازی برگزار خواهد شد. داوطلبان سطح 2، سطح 3 و بازپذیری در ساعت تعیین شده در کارت آزمون باید در آزمون شرکت کنند.

آزمون ورودی  سطح 4 و دوره عالی فقه نیز به صورت حضوری خواهد بود که با توجه به وضعیت شیوع کرونا در کشور و حفظ سلامت داوطلبان به تاریخ دیگری موکول شده و زمان برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی در اطلاعیه های بعدی ارائه خواهد شد. داوطلبان می‌توانند اطلاعات تکمیلی مربوط به پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام را در سامانه پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir مشاهده کنند.

دریافت دفترچه راهنمای آزمون آنلاین

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱