شرایط حضور محدود کارکنان در جامعه الزهرا اعلام شد/ تعطیلی کلی منوط به تصمیم ستاد ملی کروناست

محجوبی

معاون اداری مالی جامعه الزهرا علیهاالسلام شرایط حضور محدود کارکنان در محل کار را با توجه به محدودیت های اعمال شده از سوی ستاد ملی کرونا اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی، مرتضی محجوبی، معاون اداری مالی جامعه الزهرا علیهاالسلام در گفتگو با واحد خبر با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا راجع به محدودیت دوهفته ای برای کنترل شیوع بیماری در کشور گفت: با هماهنگی مدیر محترم جامعه الزهرا علیهاالسلام مقرر شد تا همه کارکنان قراردادی واجد شرایط حضور، به صورت یک روز در میان در محل کار حاضر شوند. با این حال همه معاونان و مدیران کل زیرمجموعه آنها و نیز همه مدیران کل مستقل و روسای ادارات آنها و مدیران مدارس ملزم به حضور هستند تا در تصمیم گیری و کارهای محوله خللی وارد نشود.

وی افزود: در صورت نیاز به حضور و اعلام از سوی مدیر مافوق، کارمندان موظف به حضور در محل کار یا انجام دورکاری در ساعات اداری هستند که این ساعات جزو موظفی آنان خواهد بود و اضافه کار محسوب نمی شود.

محجوبی خاطرنشان کرد: نیروهای ساعتی نیز می توانند از این امکان استفاده کنند و به صورت یک روز در میان در محل کار حاضر شوند با این تفاوت که دورکاری آنها تنها در صورت تایید مدیرشان پذیرفته خواهد شد. همچنین همه نیروهای ساعتی در صورت نیاز و اعلام مدیر مافوق، باید در محل کار حاضر شوند.

وی یادآور شد: تعطیلی کلی همه مجموعه بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا خواهد بود و در صورتی که ستاد تصمیم به تعطیلی همه بخش های واحدهای آموزشی گرفت ما نیز تابع آن خواهیم بود.

معاون اداری مالی در ادامه با اشاره به اضافه شدن عنوان «مرخصی شرایط خاص» در ردیف مرخصی های سیستم اداری چارگون گفت: کسانی که یک روز در میان در محل کار حاضر می شوند باید برای روزهایی که حاضر نمی شوند از گزینه مرخصی شرایط خاص استفاده و آن را ثبت کنند، این گزینه تنها برای نظم بخشی به حضور و غیاب کارکنان است و از مرخصی استحقاقی آنان کسر نخواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تصمیم به حضور یک روز در میان بر این اساس بود که طبق ابلاغیه قبلی برخی از کسانی که در شرایط خطر هستند مانند سالمندان، بیماران خاص و ... در حال استفاده از مرخصی هستند و حضور یک روز در میان بقیه کارکنان تقریبا معادل حضور یک سوم همه کارکنان در شرایط عادی است .

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱