تشکیل کمیته های تخصصی انجمن تبلیغ جامعه الزهرا

کمیته های انجمن تبلیغ

مدیرکل تبلیغ جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: فعالیت و عضوگیری کمیته های انجمن تبلیغ جامعه الزهرا علیهاالسلام در راستای بهره مندی از اندیشه و همیاری مبلغان متخصص و باسابقه برای پیشبرد برنامه ها و اهداف این اداره کل در حال اجراست.

 به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم بهرامی مدیرکل تبلیغ جامعه الزهرا علیهاالسلام در گفتگو با واحد خبر گفت: در راستای بهره مندی از توان فکری و اجرایی مبلغان باسابقه و متخصص در زمینه های تبلیغی؛ اداره کل تبلیغ پس از تشکیل انجمن تبلیغ به دلیل وسعت فعالیتها، کمیته هایی را ذیل این انجمن فعال نموده است.

مدیر اداره کل تبلیغ در تشریح هدف از تشکیل این کمیته ها اظهار داشت: فعالیت خودجوش مبلغان در راستای ارائه پیشنهاد برنامه های تبلیغی موثر و گسترش فعالیتهای تبلیغی از جمله اهداف اصلی این کمیته هاست که با حضور مبلغان باسابقه و توانمند صورت می گیرد.

وی افزود: جلسات کمیته های انجمن تبلیغ به صورت ماهانه، یک جلسه حضوری و یک جلسه آنلاین برگزار می شود و در این جلسات؛ طرح های پیشنهادی  مبلغان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و سپس برای پیگیری اجرا به اداره کل تبلیغ ارائه می شود.

سرکار خانم بهرامی بیان داشت: چهار کمیته «دانش آموزی» «زن، خانواده و جمعیت» «عفاف و حجاب» « فرق و ادیان» و «مبلغان بین الملل» از انجمن تبلیغ در حال فعالیت هستند و سایر کمیته ها از جمله کمیته های «دانشجویی» «امامت و مهدویت» «مدح و رثا» «زبان دانان» «زبان اشاره» و «اماکن خاص» به زودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغ تصریح کرد: طلاب علاقمند به فعالیت در کمیته های انجمن تبلیغ؛ با درنظر گرفتن سابقه تبلیغ تخصصی و داشتن روحیه همکاری می توانند جهت عضویت با شماره 02532112463 تماس بگیرند.

وی همچنین افزود: در راستای فعالیت هرچه بهتر اعضای کمیته ها، دوره آشنایی با کار تشکیلاتی برای اعضای کمیته برگزار می شود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱