از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی؛

مسابقه کتابخوانی «فیض بندگی» ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی فیض بندگی

مسابقه کتابخوانی «فیض بندگی» ویژه طلاب حضوری و غیرحضوری ایرانی و بین‌الملل در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه بندگی و عبادت، عنوان کرد: مسابقه کتابخوانی «فیض بندگی» ویژه ماه مبارک رمضان از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی و با همکاری اداره کل امور فرهنگی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی با بیان اینکه این مسابقه با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) بر لزوم آمادگی روحی جهت بهره‌مندی بیشتر از ماه مبارک رمضان و ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می‌شود، گفت: مطالعه و ارتقای سطح آگاهی‌های معرفتی و فرهنگی، انس بیشتر با قرآن کریم و استفاده از ادعیه‌های مجرب و قرب الهی در ماه مبارک رمضان از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی همچنین، گرایش بانوان طلبه به رابطه‌های ایمانی، اعتقادی، علمی، دینی جهت رسیدن به معنویت اخلاقی و بالابردن سطح بینش طلاب را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه برشمرد.

وی در ادامه اظهار داشت: کتاب «رمضان، ماه فرصت‌ها ...» برگرفته از مجموعه رهنمودها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) پیرامون ماه مبارک رمضان برای این مسابقه در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی افزود: این کتاب مشتمل بر پنج بخش از جمله درس‌ها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) درخصوص ماه مبارک رمضان است که جهت مطالعه در اختیار بانوان طلبه قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی تصریح کرد: بانوان طلبه حضوری و غیرحضوری اعم از ایرانی و بین‌الملل می‌توانند با شرکت در این برنامه فرهنگی از این ماه پرفیض بهره‌مندی بیشتری داشته باشند.

وی بیان داشت: طلاب پس از دریافت فایل pdf کتاب و مطالعه آن می‌توانند در آزمون آنلاین این مسابقه شرکت کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی با اشاره به اینکه مسابقه «فیض بندگی» از روز یکشنبه، 30 اردیبهشت ماه تا 13 خردادماه به مدت دو هفته برگزار می‌شود، عنوان کرد: زمان برگزاری آزمون از 10 تا 12 خردادماه از طریق مراجعه به سامانه دانش پژوهان بخش آزمون در مسابقه امکان پذیر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی در پایان با بیان اینکه برگزیدگان مسابقه روز 25 خردادماه مصادف با عید سعید فطر معرفی اعلام می‌شوند، گفت: به سه نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

راه‌های ارتباطی جهت ارائه پاسخگویی به سؤالات از طریق تماس با شماره 02532112426 امکان‌پذیر است.

 

جهت دریافت کتاب مسابقه «فیض بندگی» این پیوند را فعال کنید.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱