اعلام ساعات پاسخگویی به سؤالات دینی و شرعی بانوان در ماه رمضان

پاسخ به سؤالات دینی

ساعات پاسخگویی دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و آراء مراجع عظام (دام ظلهم العالی) در ایام ماه مبارک رمضان از سوی اداره پاسخ به سؤالات دینی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم حائری شیرازی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: سامانه تلفنی دفتر مقام معظم رهبری(دام ظله العالی) و آراء مراجع عظام (دام ظلهم العالی) در ماه مبارک رمضان، همه روزه از ساعت 8 تا 19 آماده پاسخگویی به سؤالات دینی بانوان است.

رئیس اداره پاسخ به سؤالات دینی و شبهات اظهار داشت: پنج خط داخلی دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به این اداره اختصاص یافته و چهار خط داخلی جامعة‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) پاسخگوی آرای دیگر مراجع عظام (دام ظلهم العالی) هستند.

حائری شیرازی با اشاره به اینکه پاسخگویی در این اداره به صورت حضوری، تلفنی و مجازی صورت می‌گیرد، افزود: سال گذشته، بیش از 600 سؤال شرعی، 77 مشاوره احکام و مباحث اعتقادی و بیش از 400 سؤال متفرقه در این اداره به صورت حضوری پاسخ داده شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته، اساتید پاسخگو به بیش از 82 هزار تماس و حدود 200 هزار سؤال از سوی سامانه تلفنی دفتر مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) پاسخ دادند، همچنین به بیش از 8 هزار و 500 تماس تلفنی و بیش از 23 هزار و 600 سؤال از سوی مقلدان دیگر مراجع عظام (دام ظلهم العالی) پاسخ داده شد.

رئیس اداره پاسخ به سوالات دینی و شبهات همچنین به پاسخگویی اینترنتی اساتید در این اداره اشاره کرد و بیان داشت: هم اکنون 10 استاد پاسخگو به صورت آفلاین در این بخش فعالیت می‌کنند و سال گذشته به بیش از 14 هزار سؤال پاسخ دادند.

حائری شیرازی یادآور شد: امسال بخش پاسخگویی اینترنتی آنلاین در سایت پاسخ به سؤالات فقه و معارف فعال خواهد شد و کاربران فضای مجازی می‌توانند به صورت آنلاین پاسخ سؤالات دینی خود را دریافت کنند.

* مقلدین رهبر معظم انقلاب(دام‌ظلّه العالی) با شماره‌های7-02537112253و مقلدین سایر مراجع عظام(دام‌ظلّهم‌العالی) با شماره‌های 7-02532112454 می‌توانند جهت پرسش سؤالات شرعی خود، صبح‌ها ساعت 8 الی اذان ظهر و عصرها ساعت 19-16

(نیمسال اول) و 18-15 (نیمسال دوم) تماس بگیرند.

* آدرس سایت پاسخ به سؤالات فقه و معارف: www.pasokhbesoalat.ir

* آدرس پیام‌رسان سروش فقه و معارف: @pasokhbesoalat

* شماره تماس دفتر برگزاری دوره‌های تربیت استاد پاسخگو         02532112078

* شماره تماس سفارش محصولات فرهنگی                               02532112359

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱