برگزاری کارگاه مشاوره کودک و نوجوان ویژه طلاب تعلیم و تربیت مجازی

کارگاه آموزش مجازی

کارگاه های حضوری رشته تعلیم و تربیت در قالب دو کارگاه مشاوره کودک و مشاوره نوجوان برای نخستین بار ویژه طلاب سطح سه رشته تعلیم و تربیت آموزش مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم صدیقه حاجی پور روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: کارگاه‌های مشاوره کودک و نوجوان ویژه طلاب سطح سه رشته تعلیم و تربیت اسلامی آموزش مجازی از 5 الی 8 شهریور ماه در حال برگزاری است.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری افزود: امسال واحدهای درسی مشاوره کودک و مشاوره نوجوان در قالب دو کارگاه حضوری برای طلاب سطح سه تعلیم و تربیت مجازی ارائه می‌شود.

حاجی پور ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این کارگاه به دو گروه تقسیم شده‌اند و از محضر اساتید مجرب بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه 185 طلبه سطح سه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در رشته تعلیم و تربیت آموزش مجازی مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: این دروس برای نخستین بار به صورت کارگاهی برگزار می‌شود و بیش از 70 طلبه سطح سه تعلیم و تربیت در این دو کارگاه شرکت می‌کنند.

حاجی پور یادآور شد: مراسم افتتاحیه این کارگاه‌ها روز سه شنبه 5 شهریور با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشم پور مدیر گروه تعلیم و تربیت در سالن آمفی تئاتر ساختمان شهید بهشتی برگزار شد.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری عنوان کرد: در این دوره، امکاناتی نظیر پنج شبانه روز اسکان، امکانات رفاهی، مهدکودک برای فرزندان و برنامه های فرهنگی و تربیتی از جمله زیارت حرم مطهر حضرت معصومه علیهاالسلام و مسجد مقدس جمکران و درس اخلاق در نظر گرفته شده است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱