تجربه خوبی از همکاری با جهاد دانشگاهی داریم

دیدار با رییس جهاد دانشگاهی قم

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به تجربه خوب همکاری با جهاد دانشگاهی گفت: ظرفیت های ناشناخته هر دو مجموعه می تواند محور تعاملات جدید باشد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیدزهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در دیدار دکتر محمد حیدری رییس جهاد دانشگاهی قم و هیات همراه راه های تعامل و همکاری دو مجموعه را مورد بررسی قرار دادند.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به تجربه خوب همکاری با جهاد دانشگاهی گفت: شناسایی و معرفی ظرفیت های هر دو مجموعه می تواند راه های همکاری و تعاملات موثری را پیش روی قرار دهد.

وی با اشاره به فعالیت دختران و بانوان از مهدکودک تا دوره عالی فقه در این موسسه علمی، گفت: در بحث صنایع نرم فرهنگی آماده همکاری به جهاد دانشگاهی هستیم چرا که دغدغه اصلی ما همین مباحث فرهنگی است.

وی تجربه مجتمع آموزشی هدی در نهادینه کردن حجاب در دانش آموزان را بسیار با ارزش و قابل تکثیر در دیگر مراکز آموزشی دانست و گفت بهره مندی و استفاده از اینگونه تجارب می تواند سرفصل همکاری های دوجانبه باشد.

در ادامه این دیدار دکتر محمد حیدری رییس جهاد دانشگاهی قم با انتقاد از بی توجهی نسبت به فعالیت های گسترده جهاد دانشگاهی در کشور گفت: متاسفانه نگاه به بیرون در برخی از مسئولان باعث شده تا محصولات فراوانی که جهاد دانشگاهی با تکیه بر دانش بومی جوانان تولید کرده است مورد بی مهری قرار گیرد و از مشابه های خارجی آن استفاده شود.

وی با اشاره به جدی بودن مساله جمعیت گفت: باید در این زمینه همه مراکز و نهادها به میدان بیایند تا بتوانیم از این وضعیت گذر کنیم. در این راستا جهاد دانشگاهی با فعالیت علمی در زمینه ناباروری توانسته خدمات خوبی را به زوج های نابارور ارائه دهد که برای مباحث فقهی آن به کمک حوزه های علمیه و جامعه الزهرا علیهاالسلام نیازمندیم.

حیدری با بیان اینکه بر اساس تفاهم نامه ای که با مرکز خدمات داریم طلاب در مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی به صورت رایگان مراحل درمانی خود را طی می کنند و برای سایر اقشار نیز تسهیلات ویژه ای دیده شده تا کسی بخاطر نداشتن هزینه درمان از این کار صرف نظر نکند.

ویدر پایان با قدردانی از جامعه الزهرا علیهاالسلام برای همکاری با جهاددانشگاهی در برگزاری جشنواره مهدویت، نشان مهدویت را به سرکار خانم برقعی و نیز معاون فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام اهدا کرد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱