معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(س) اعلام کرد:

فعالیت بیش از 600 استاد در جامعه‌الزهرا(س)

سجودی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سجودی با بیان اینکه بیش از 600 استاد در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تدریس می‌کنند، گفت: با توجه به اینکه این مجموعه فخیم جامعه الزهرا علیهاالسلام متعلق به بانوان است، رویکرد مدیریت این است که از اساتید بانو استفاده شود.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سجودی با بیان اینکه بیش از 600 استاد در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تدریس می‌کنند، گفت: با توجه به اینکه این مجموعه فخیم جامعه الزهرا علیهاالسلام متعلق به بانوان است، رویکرد مدیریت این است که از اساتید بانو استفاده شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی سجودی در همایش گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام که در سالن جلسات مدیریت این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت امیرالمؤمنین علیه‌السلام به ارائه گزارشی از فعالیت‌های معاونت آموزش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام پرداخت و اظهار داشت: در اسفند سال ۱۳۹۸ که با ویروس کرونا مواجه شدیم و ستاد مقابله با کرونا تشکیل شد، جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به تبعِ برنامه‌های ستاد مقابله با کرونا، برنامه‌های خود را تنظیم و آغاز کرد.

معاون آموزشی تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: همزمان با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی، ستاد آموزش از راه دور با  درایت و مدیریت مدیر وقت حجت الاسلام والمسلمین مدنی راه اندازی شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سجودی بیان داشت: ستاد آموزش از راه دور جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برنامه‌ریزی آموزشی را در دوران کرونا به عهده دارد؛ در این مدت زیرساخت‌های آموزش از راه دور و راه‌های ارتباطی اساتید با طلاب در فضای مجازی فراهم شد و این ستاد همچنان در حال برنامه ریزی آموزشی و فعالیت در این بخش است.

وی با بیان اینکه رویکرد مجموعه مدیریتی جامعه الزهرا علیهاالسلام در جهت بهره گیری هرچه بیشتر از بانوان متخصص در زمینه‌های لازم است، تصریح کرد: هم اکنون در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بیش از ۶۰۰ استاد در سطوح مختلف تحصیلی مشغول به تدریس هستند که دو سوم آنها را اساتید خواهر تشکیل می‌دهند.

معاون آموزشی تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام در ادامه با بیان اینکه تمام برنامه‌های آموزشی این مؤسسه علمی حوزوی با همکاری و همراهی اساتید انجام می‌شود، یادآور شد: رویکرد و مأموریت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برای تربیت طلاب مهذب و عالم با همکاری و همراهی اساتید است و اساتید در این مسیر بسیار تأثیرگذار هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سجودی بیان داشت: با توجه به اینکه این مجموعه فخیم جامعه الزهرا علیهاالسلام متعلق به بانوان است، رویکرد مدیریت این است که از اساتید بانو استفاده شود.

وی تصریح کرد: ما برای طلاب سطح دو، تعداد انگشت شما اساتید آقا داریم، مقطع تحصیلی سطح سه هم به سمت و سوی اساتید خواهر پیش می‌رود که امید است در آینده شاهد حضور کامل اساتید خواهر در مجموعه باشیم تا اهداف بلند جامعه‌الزهرا علیهاالسلام را به منصه ظهور برسانند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱