تمدید مهلت ثبت نام دوره تربیت مدرس تا 25 تیرماه

001

مدیر اداره امور اساتید از تمدید مهلت ثبت نام دومین دوره تربیت مدرس ویژه طلاب ایرانی و غیرایرانی تا 25 تیرماه خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی رسولی‌نیا در گفتگو با واحد خبر با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام دوره تربیت مدرس در جامعه‌الزهرا  علیهاالسلام تا 25 تیر ماه عنوان کرد: معاونت آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با هدف کشف و شناسایی افراد مستعد، تربیت و توانمندسازی آنان جهت تدریس در موضوعات علمی مختلف، شناخت شرکت‌کنندگان با مبانی علمی و فنون نوین تدریس، تأمین مدرّس جهت تدریس در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و دیگر مراکز همسو در داخل و خارج از کشور دومین‌ دوره تربیت مدرس را برای طلاب فارغ‌التحصیل ایرانی و غیرایرانی با حداقل مدرک تحصیلی سطح سه برگزار می‌کند.

مدیر اداره امور اساتید با بیان اینکه مهلت ثبت نام در دوره تربیت مدرس تا 25 تیر ماه تمدید شده است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به سامانه پذیرش تربیت مدرس به نشانی https://teacher.jz.ac.ir/ مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: بهره‌گیری از مدرسان خانم در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و دیگر مراکز آموزشی خواهران و نیز نیاز به مدرسان توانمند و آشنا به روش‌های نوین آموزشی، از ضرور‌ت‌های برگزاری دوره تربیت مدرس است.

مدیر اداره امور اساتید بیان داشت: بانوان طلبه جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات دوره و شرایط ثبت‌نام می‌توانند دفترچه راهنمای پذیرش دوره تربیت مدرس را دریافت و پس از مطالعه آن ثبت‌نام کنند.

جهت مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش دوره تربیت مدرس این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱