مسئول دفترحمایت از جامعه نخبگانی مرکز خدمات تأکید کرد:

حضور طلاب در تشکل‌های نخبگانی ضروری است

رستمی کیا

مسئول دفترحمایت از جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با تشریح حمایت‌های این مرکز از طلاب استعداد برتر، حضور طلاب در تشکل‌های نخبگانی را ضروری دانست.

به گزارش روابط عمومی، مجتبی رستمی کیا، مسئول دفترحمایت از جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در نشست هم افزایی طلاب استعداد برتر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که در سالن شهید بهشتی این نهاد حوزوی برگزار شد، به معرفی سه نوع حمایت از نخبگان پرداخت.

وی در توضیح حمایت‌های مرکز خدمات افزود: حمایت نوع اول ناظر بر فضای علمی است که مبتنی بر عضویت در سایت مرکز خدمات است، حمایت‌های نوع دوم مبتنی بر عضویت در مرکز خدمات نیست، بلکه در راستای فعالیت‌های نخبگان صورت می‌گیرد، مثل طرح احمدی روشن که مبتنی بر حمایت‌های هدفمند حل مسئله است و حمایت‌های نوع سوم شامل کسانی می‌شود که فعالیت‌های بیشتری انجام می‌دهند و مسائل بیشتری را حل می‌کنند.

نماینده مرکز خدمات با اشاره به اینکه مرکز خدمات در ساختار کلی با ۳۲ شعبه در کل کشور فعالیت می‌کند، بیان داشت: دفتر حمایت از نخبگان مرکز خدمات، تمام تلاش خود را برای حمایت از استعداد‌های برتر دارد.

رستمی کیا درپایان، طلاب استعداد برتر را که همواره در عرصه آموزش، پژوهش و تبلیغ همیشه درخشیده‌اند، به حضور در تشکل‌های نخبگانی خودجوش تشویق کرد.

 تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱