راه اندازی غرفه جامعه‌الزهرا(س) در ششمین نمایشگاه کتاب دین

نمایشگاه کتاب دین4

غرفه 67 ششمین نمایشگاه کتاب دین به جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اختصاص یافته است.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین  اباذر عمرانی فر در گفتگو با واحد خبر، از راه اندازی غرفه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ششمین نمایشگاه کتاب دین خبر داد و اظهار داشت: غرفه 67 نمایشگاه کتاب دین به جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اختصاص یافته است.

مدیر انتشارات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: در این غرفه، کتاب‌های درسی بانوان طلبه، کتاب‌های آموزشی، پژوهشی و ترویجی که توسط انتشارات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به چاپ رسیدند، پایان‌نامه‌هایی که به کتاب تبدیل شدند و کتاب‌های کمک آموزشی که برای مهد کودک، مجتمع آموزشی تربیتی هدی و غیره منتشر شده، عرضه می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عمرانی فر افزود: این رویداد فرهنگی از ۲۶ بهمن تا اول اسفند در محل نمایشگاه دائمی استان قم واقع در خاکفرج دایر است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به مدت یک هفته تا اول اسفند هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این نمایشگاه که در محل نمایشگاه دائمی استان قم برپا شده، بازدید کنند.

مدیر انتشارات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: در این نمایشگاه، بن خرید کتاب برای عموم بازدیدکنندگان ارائه می‌شود و علاقه مندان می‌توانند از تخفیف 20 درصد نمایشگاه و 20 درصد انتشارات و در مجموع 40 درصد تخفیف بهره مند شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عمرانی فر تصریح کرد: این نمایشگاه روزهای جمعه و شنبه 28 و 29 اسفند نیز دایر است و علاقه مندان می‌توانند از غرفه‌ها بازدید کنند.

گفتنی است؛ ششمین نمايشگاه  کتاب دین با حضور ۱۱۰ ناشر داخلی و خارجی و عرضه حدود ۲۱ هزار  عنوان کتاب در نمایشگاه دائمی قم دایر است، همچنین غرفه ای برای ارائه بن کارت اختصاص یافته که بازدیدکنندگان می‌توانند با ارائه کارت شناسایی برای دریافت آن اقدام کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱