آغاز ثبت نام طلاب در هفتمین دوره مسابقه علمی کوثر

مسابقه علمی کوثر 7 - Copy

مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از آغاز ثبت نام طلاب سطح دو و سه در هفتمین دوره مسابقه علمی کوثر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدهادی حسینی خراسانی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری هفتمین دوره مسابقه علمی کوثر، اظهار داشت: این مسابقه ویژه طلاب جاری سطوح ۲ و ۳ برنامه‌های آموزشی ایرانی و غیرایرانی شامل حضوری، غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فراخوان هفتمین دوره مسابقه علمی کوثر در تاریخ بهمن 1398 از سوی دفتر برنامه ریزی و نظارت و ارزیابی آموزشی اعلام شد که با توجه به شیوع بیماری کرونا و شرایط پیش آمده، آزمون این دوره لغو شد و امسال، فراخوان این مسابقه به صورت مجدد در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به موضوعات فراخوان شده در این مسابقه، تصریح کرد: هر یک از بانوان طلبه می‌توانند فقط در یکی از موضوعات مسابقه ثبت نام کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی خراسانی افزود: طلاب سطح دو می‌توانند در یکی از ۵ موضوع «صرف»، «نحو»، «احکام»، «فقه و اصول» و «عقاید و منطق» با یکدیگر به رقابت بپردازند.

وی ادامه داد: برای طلاب سطح سه، دو موضوع «ادبیات عرب» و «فقه و اصول» در نظر گرفته شده که منابع درسی هر یک از این موضوعات اعلام شده است.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: ثبت نام در این مسابقه علمی از اول بهمن آغاز می‌شود و تا 15 بهمن ادامه دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی خراسانی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه دانش‌پژوهان، گزینه «مسابقه علمی کوثر» برای ثبت نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد:  ممتازان ششمین دوره مسابقه علمی کوثر، امکان شرکت در همان موضوع را در این دوره نخواهند داشت، اما می‌توانند در یکی دیگر از موضوعات شرکت کنند.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه مسابقه علمی کوثر به صورت آزمون کتبی و در قالب سؤالات چهارگزینه‌ای برگزار می‌شود، گفت: آزمون مسابقه روز پنجشنبه 7 اردیبهشت 1402 ساعت ۹ صبح در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها (برای طلاب ساکن قم) و برخی شهرستان‌ها (برای طلاب غیرحضوری و مجازی) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی خراسانی تصریح کرد: مکان دقیق برگزاری مسابقه در شهرستان‌ها در صورت به حدّ نصاب رسیدن، متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی در پایان بیان داشت: نفرات اول تا سوم هر موضوع که حدّ نصاب امتیاز (۷۰ درصد) را کسب کنند، علاوه بر دریافت جوایز نفیس، جهت تحصیل در مقاطع بالاتر از اولویت برخوردار خواهند شد.

مسابقه علمی کوثر 7

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱