پیام مدیر جامعه‌الزهرا(س) در پی جنایت کرمان

ایران-تسلیت

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با محکوم کردن جنایت داعش در به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان در کرمان، این گونه اقدامات را گویای دردی دانست که مزدوران صهیونیست از مجاهدت‌های شبانه روزی سردار دل‌ها بر جان دارند.

به گزارش روابط عمومی، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ (الشعراء: ۲۲۷)

وآنان که ظلم و ستم کردند، به زودی خواهند دانست که به کدام بازگشتگاه (و دوزخی) بازآیند.

امروز که داستان وحشی‌گری صهیونیست‌های جنایتکار در قالب کودک‌کشی‌های سرزمین غزه خاطر جهانیان را مغموم کرده است، همچنان زخم کاری سردار بزرگ اسلام برجان شیاطین و کافران مؤمن‌نما در خاطر داعشیان پایدار است.

حادثه تروریستی و اندوهبار به خاک و خون کشاندان جمعی از هم وطنان عزیزمان در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، قلب هر انسان آزاده ای را متألم گرداند و گویای دردی است که دشمنان ملت ایران از مجاهدت‌های شبانه‌روزی سردار دل‌ها بر جان دارند.

اهل ایمان اما می‌دانند که دین خدا با حضور مؤمنانه و شهادت معصومانه پایدار خواهد ماند و شهادت نقطه آغازی است بر پایان دشمن که خدای عزوجل فرمود: «يُريدونَ لِيُطفِئوا نورَ اللَّهِ بِأَفواهِهِم وَاللَّهُ مُتِمُّ نورِهِ وَلَو كَرِهَ الكافِرونَ (صف: 8) آنان می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند؛ ولی خدا نور خود را کامل می‌کند هر چند کافران خوش نداشته باشند».

جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها شهادت کودکان، بانوان و جوانان برومند در مراسم بزرگداشت شهید سید مقاومت و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی عزیز را محضر امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی و مردم عزتمند ایران تسلیت عرض کرده و ضمن همدردی با خانواده‌های معظم شهدا برای مجروحان و بازماندگان این قافله خیر، آرزوی سعادت و سلامت دارد.

 امید است با تلاش‌های مجاهدان فی‌سبیل‌الله به زودی ریشه صهیونیسم و دشمنان قسم‌خورده بشریت از سرزمین‌های اسلامی قلع گردد و جوانه‌های ایمان، مقاومت و جهاد با ظهور حضرت حجت، جهانی پر از صلح و امنیت و آرامش را رقم بزند.

 سید زهره برقعی
مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱