برگزاری نشست هم افزایی طلاب استعدادبرتر جامعه‌الزهرا(س)

نشست هم افزایی استعداد برتر2

نشست هم افزایی طلاب استعدادبرتر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور مسئولان مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، نشست هم افزایی طلاب استعدادبرتر روز پنجشنبه 24 آذر با حضور مسئولان مرکز امور نخبگان و رئیس دفتر جامعه نخبگانی مرکز خدمات برگزار شد.

در این نشست که در راستای توجیه قوانین و برنامه‌های نخبگانی برگزار شد، خانم خدیجه حسین زاده مدیرکل دانش آموختگان و استعدادهای برتر ضمن عرض خیر مقدم به تبیین این مسئله پرداخت.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین راستگو نماینده مرکز امور نخبگان به تشریح طرح‌های این مرکز در راستای حمایت از طلاب استعداد برتر پرداخت و گفت: این حمایت‌ها به صورت سالانه و با هدف پشتیبانی از فعالیت‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی طلاب انجام می‌شود.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی، معاون امور استعدادهای برتر، طی سخنانی طلاب را تشویق به شرکت در طرح‌های معرفی شده کرد تا طلاب، هم در بعد تحصیلی و آموزشی وهم در ابعاد دیگر مهارتهایی را کسب کنند و رشد و پویایی لازم را داشته باشند.

همچنین جناب آقای مجتبی رستمی کیا، مسئول دفتر حمایت از جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با تشریح حمایت‌های این مرکز از طلاب استعداد برتر، حضور طلاب در تشکل‌های نخبگانی را ضروری دانست.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱