فراخوان همایش بین المللی «هندسه نظم جدید جهانی»

همایش نظم نوین جهانی

فراخوان شرکت در همایش بین المللی «هندسه نظم جدید جهانی» اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، همایش بین المللی «هندسه نظم ‌جدید جهانی» از سوی دانشگاه عالی دفاع ملی و  با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی بین‌المللی برگزار می شد.

تبیین مفاهیم نظری در شکل‌گیری نظم جدید جهانی، گفتمان‌سازی و ترویج ادبیات نظم جدید از جمله اهداف این همایش است.

هشت محور اصلی برای این همایش در نظر گرفته شده است، از جمله مفاهیم، نظریه ها و رویکردهای جدید در شکل‌گیری نظم‌جدید جهانی، مولفه‌های تاثیرگذار در نظم ‌جدید جهانی، معنویت، مهدویت و موعودگرایی نظم ‌جدید جهانی، روندها و سناریوهای پیش روی نظم جدید جهانی، بازیگران اصلی و کنشگران موثر بر شکل گیری هندسه نظم ‌جدید جهانی، ساختارها و نظامات منطقه ای و بین المللی در آینده، جبهه مقاومت و ‌نظم جدید جهانی، و جمهوری اسلامی ایران و هندسه نظم ‌جدید جهانی و منطقه ای و انقلاب اسلامی هستند.

در برگزاری این‌ همایش۵۴ سازمان و مرکز‌ ملی و ۴۲ دانشگاه و مرکز مطالعاتی بین المللی همکاری دارند و علاوه بر این ۴۲ پیش همایش داخلی و ۱۱ پیش همایش خارجی به صورت‌ وبیناری یا حضوری پیش بینی شده است.

علاقمندان‌ جهت حضور در این همایش فرصت دارند چکیده مقاله را تا ۱۵ دی و اصل مقالات را نیز تا ۷ اسفندماه امسال به دبیرخانه همایش ارسال کنند و در نهایت همایش در 20 و 21 اردیبهشت سال 1402 در محل دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://nwog.sndu.ac.ir/ مراجعه کنید.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱