حضور مسئولان سنجش و پذیرش در هفتمین جلسه هیئت اساتید جهادی

آموزشگاه امام رضا جامعه الزهرا

هفتمین جلسه هیئت اساتید جهادی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور مسئولان اداره سنجش و پذیرش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، هفتمین جلسه هیئت اساتید جهادی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور سرکار خانم احمدی، کارشناس مسئول گزینش و استعدادیابی اداره کل سنجش و پذیرش برگزار شد.

با توجه به همزمانی این محفل با ماه مبارک رجب، جلسه با دعا و مناجات ویژه این ماه آغاز شد و با حضور سرکار خانم احمدی، جلسه پرسش و پاسخ  ادامه پیدا کرد.

سرکار خانم احمدی در این جلسه به روند فعالیت سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اشاره کرد و مراحل ثبت نام، آزمون ورودی، اعلام نتایج، مصاحبه با حضور مصاحبه گر و مشاور، ارزیابی مصاحبه با حضور ارزیابان، تحقیق و گزینش نهایی را توضیح داد.

وی در پاسخ به این اعتراض و یا پرسش در مورد طولانی بودن روند مصاحبه، توضیح داد: در روند مصاحبه به داوطلب پیش از حضور اعلام می‌شود که یک ساعت قبل از زمان تعیین شده برای ارائه مدارک درخواستی و نیز تکمیل فرم خود اظهاری در محل حاضر باشد.

کارشناس مسئول گزینش و استعدادیابی اداره کل سنجش و پذیرش در باره مراحل مصاحبه نیز اظهار داشت: در سال های اخیر، 80 درصد اساتید مصاحبه گر از اساتید و فارغ التحصیلان رشته تعلیم و تربیت بودند و سؤالات مصاحبه نیز از سوی اداره سنجش و گزینش طراحی می‌شود.

سرکار خانم احمدی در پایان جلسه، آماری از ثبت نام کنندگان و پذیرفته شدگان سال گذشته و نیز ظرفیت اعلام شده از سوی مدارس مجموعه، ارائه داد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱