مدیر دانشنامه زن مسلمان تصریح کرد:

توجه به مسئله‌محوری و نگاه نقادانه در رویداد پژوهشگاه جامعه‌الزهرا(س)

خانم ناهید طیبی

طیبی با بیان اینکه پیش رویداد پژوهشی پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به صورت مسئله محور برگزار شد، گفت: در این پیش رویداد، بارش فکری به‌معنای درستی اتفاق افتاده‌است و افزون بر اصطیاد ایده‌ها، می‌توان به مباحث، به دیده‌ی نقد نگریست.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم دکتر ناهید طیبی با اشاره به برگزاری پیش رویداد پژوهشگاه مطالعات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که با موضوع «جنسیت و علوم اسلامی» برگزار شد، عنوان کرد: در این رویداد، برای اولین‌بار با نگاه نقادانه و نه نقالانه به مسئله پژوهش و ایده‌ها پرداخته شده است و جلسات به‌صورت مسئله محور برگزار شد.

 مدیر دانشنامه زن مسلمان پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: در رویداد پژوهشگاه که با عنوان «جنسیت و علوم اسلامی» در دستور کار قرار گرفته است، بارش فکری به‌معنای درستی اتفاق افتاده‌است و افزون بر اصطیاد ایده‌ها، می‌توان به مباحث، به دیده‌ی نقد نگریست.

طیبی افزود: وقتی ما در مواجهه با موضوعی به‌صورت مسئله محور عمل کنیم، خروجی آن تغییراتی خواهد بود که در جامعه شاهد آن تغییرات خواهیم بود.

وی تصریح کرد: برگزاری این قبیل رویدادها می‌توانند حرکت و تحولی پژوهشی در مجامع علمی بانوان ایجاد کنند.

‌ گفتنی است؛ رویداد پژوهشی پژوهشگاه مطالعات اسلامی از تاریخ ۲۶ آذر به مدت یک هفته در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار خواهد شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱