از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(س)؛

پیش رویداد پژوهش جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود

رویداد پژوهشی

پیش رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها روزهای 7 و 8 شهریور در قالب 4 کارگاه دانش افزایی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه فراهانی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: نخستین رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع «رسالت زن تراز انقلاب اسلامی در جهاد تبیین» و رویکرد گفتگومحور ویژه طلاب، اساتید و پژوهشگران برگزار می‌شود.

مدیر رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه بیش از صد نفر از اساتید، طلاب و پژوهشگران در رویداد پژوهشی ثبت نام کردند، اظهار داشت: پیش از برگزاری رویداد، پیش رویداد پژوهشی روزهای یکشنبه و دوشنبه ۶ و ۷ شهریور در قالب کارگاه‌های دانش افزایی برگزار می‌شود.

فراهانی افزود: کارگاه «آشنایی با اصول سخنوری و فن بیان» و کارگاه «آشنایی با اصول و فنون مناظره» از جمله کارگاه‌هایی هستند که روز یکشنبه 6 شهریور ساعت 10 تا 13:30 تشکیل می‌شود و دکتر حسن فانیدپور مسئول اداره طراحی و تدوین آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران در این دو کارگاه حضور دارد.

وی اضافه کرد: کارگاه «آشنایی با اسلوب و شیوه‌های ارائه علمی در کرسی‌های آزاد اندیشی» از دیگر کارگاه‌های پیش رویداد پژوهشی است که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رنجبر حسینی استادیار وعضو هیئت علمی تمام وقت دانشگاه قرآن وحدیث روز دوشنبه 7 شهریور ساعت 8 تا 10 برگزار می‌شود.

مدیر رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: آخرین کارگاه پیش رویداد آموزشی، کارگاه «اصول و شیوه‌های نقد و داوری در کرسی‌های آزاد اندیشی» است که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رضا حبیبی روز دوشنبه 7 شهریور ساعت 10:30 تا 13 تشکیل می‌شود.

فراهانی یادآور شد: رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها روزهای 14 تا 16 شهریور در قالب کرسی و میزگرد علمی برگزار می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱