ارائه محتواهای اربعینی در موکب مجازی جامعه الزهرا (س)

موکب مجازی

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از راه اندای موکب مجازی با ارائه محتواهای اربعینی در پیام رسان ایتا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به راه اندازی موکب مجازی در ایام ماه صفر تا اربعین حسینی، گفت: کانال معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پیام‌رسان ایتا در ایام اربعین حسینی به طور اختصاصی به انتشار محتوای ویژه این ایام با رویکرد اجتماع میلیونی اربعین حسینی می‌پردازد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: با توجه به استقبال مناسب مخاطبان کانال معاونت تبلیغ و امور فرهنگی در پیام رسان ایتا، موکب مجازی «همپای قافله 6» از 7 تا 26 شهریور در این کانال به نشانی https://eitaa.com/jz_mft دایر است.

داودالموسوی به تشریح برنامه های موکب مجازی «همپای قافله 6» پرداخت و افزود: تبیین  مباحث مربوط به تربیت خانواده حسینی (همسرداری، فرزندآوری، فرزندپروری) از مهم‌ترین محتواهای این کانال است، همچنین انتشار محتوای تاریخی از برپایی عزاداری اربعین حسینی در تاریخ معاصر شیعیان، سخن بزرگان و علما، گفتاری از شهدا، روایت و تبیین (اهمیت زیارت اربعین حسینی به بیان اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها)، بیان نکات مهم حضور بانوان در پیاده‌روی اربعین حسینی، تلنگرانه (شعر، دلنوشته، یادداشت ادبی هنری در خصوص اربعین حسینی ...)، آداب و شرح زیارت اربعین از دیگر رئوس مطالب در این موکب است.

وی اضافه کرد: انتشار اطلاعیه‌های برنامه‌های فرهنگی به مناسبت اربعین حسینی، اخبار مرتبط با زائران اردوی پیاده روی همپایه قافله 6، بازنشر یادداشت اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در خصوص پیاده روی اربعین، انتشار صوت و کلیپ مداحی و نوحه دلنشین و سایر محتوای فرهنگی مرتبط با اجتماع میلیونی اربعین حسینی، از دیگر محتواهای این موکب هستند.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: کانال معاونت تبلیغ و امور فرهنگی، درگاه ارتباطی مناسبی برای بانوان طلبه است که می‌توانند با ارسال مطالب و دست‌نوشته‌های خود در زمینه مسائل و موضوعات مرتبط با اربعین حسینی، ما را در ارائه محتوای غنی به مخاطبان یاری نموده و از این رهگذر به رسالت خود در عرصه تبلیغ و تبیین مسائل فرهنگی در خصوص راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، نیز عمل کنند.

 داود الموسوی اعلام کرد: کانال معاونت تبلیغ و امور فرهنگی به نشانی https://eitaa.com/jz_mft در پیام‌رسان ایتا، قابل دسترسی و پذیرای اعضای جدید خواهد بود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱