مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌کند:

بسته آموزش‌های ویژه زائران اربعین با عنوان «مسافر کوی دوست»

بسته ویژه زائران اربعین حسینی

بسته آموزش‌های ویژه زائران اربعین با عنوان «مسافر کوی دوست» ویژه بانوان علاقه مند به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، بسته آموزش‌های ویژه زائران اربعین با عنوان «مسافر کوی دوست» از سوی مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ویژه بانوان علاقه مند به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

در این بسته آموزشی، دوره‌های مختلفی در نظر گرفته شده است از جمله در گروه‌ آموزشی علوم و معارف اسلامی، دوره «احکام کاربردی ویژه سفر اربعین» و «جمع‌خوانی کتاب «حماسه حسینی» شهید مطهری(ره)» برگزار می‌شود.

در گروه آموزشی علم و فناوری «مکالمه جملات پرکاربرد عربی در سفر زیارتی» و «مکالمه جملات پرکاربرد انگلیسی در سفر زیارتی» و در گروه آموزشی هنر، موضوعاتی چون «لباس اربعینی (مانتو، شلوارآزاد)»، «حجاب اربعینی (چادر، نقاب)» و «کیفِ مدارک و پول، هندزفری،کیسه همراه» ارائه می‌شود.

«بهداشت و سلامت سفر» در گروه آموزشی دانشِ سلامت، «هدایا و یادبودهای اربعینی (ویژه کودکان)» در گروه آموزشی خلاقیت و نوآوری و «آثار و فرصت‌های تربیتی اربعین»، «آداب معنوی زیارت اربعین» و «ارتباط موثر با اقوام و ملل» در گروه آموزشی مهارت‌ها و سبک زندگی اسلامی از دیگر موضوعات این بسته آموزشی است.

فراگیران با ثبت‌نام در هر یک از دوره‌های آموزشی از امکان حضور در کلاس آموزشی «احکام کاربردی ویژه سفر اربعین» بهره‌مند خواهند شد.

بانوان علاقه مند از طریق پیوند https://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha در این دوره‌ها ثبت نام کنند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شیوه ثبت نام می‌توانند به کانال این مرکز درپیام رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/ama_jz مراجعه کنند.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱