فراخوان شرکت در طرح تثبیت دروس اصلی و کاربردی سطح دو

طرح تثبیت دروس پایه

فراخوان شرکت در طرح تثبیت دروس پایه با عنوان «طرح تقویت آموزش دروس اصلی و کاربردی سطح2» ویژه طلاب حضوری سطح دو اعم از ایرانی و غیرایرانی، تمام وقت و نیمه وقت اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، فراخوان شرکت در طرح تثبیت دروس پایه با عنوان «طرح تقویت آموزش دروس اصلی و کاربردی سطح2» از سوی مدیریت تحصیلات عمومی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شد.

این طرح که در معاونت آموزش و تربیت تصویب شده و مرحله اول طرح در دوره عمومی اجرا می‌شود، جهت تقویت بنیه علمی آن دسته از طلابی است که به سبب آموزش مجازی، دچار ضعف علمی شده اند.

در این طرح، دروس پایه به صورت سرفصل‌محور و بدون محوریت متن آموزشی، به شیوه حضوری ارائه می‌شود.

شرکت در این طرح اختیاری است و ثبت نام در این طرح از امروز یکشنبه 9 مرداد ساعت 12 آغاز می‌شود.

شرایط شرکت در اولین دوره طرح تثبیت دروس پایه

1- طلابی که نمره پایانی(نهایی) نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 ایشان در دروس پایه، 10 و بالاتر است و یا در امتحان درس مربوطه غیبت امتحانی داشته‌اند؛ مجاز به شرکت هستند؛

2- هر طلبه ای به صورت هم زمان حداکثر می‌تواند در دو درس از طرح تثبیت شرکت کند؛

3- غیبت مجاز کلاسی مطابق با دروس دو واحدی محاسبه می‌شود (طلاب مجرد 4 و طلاب متأهل 6 ساعت).

نمره تشویقی در طرح تثبیت

شرکت کنندگان پس از شرکت منظم و کامل کردن دوره و کسب امتیاز لازم از آن، به تناسب نمره اخذ شده در طرح تثبیت، از مزیت افزایش 2 تا 4 نمره‌ای در درس برخوردار می‌شوند. 

تذکر:

* طلابی که نمره امتحانی ایشان بین 10 تا 12 بوده یا غیبت امتحانی داشته باشند، ملزم به شرکت در امتحان مجدد بوده و نمره تشویقی طرح تثبیت طبق ضابطه به نمره امتحان مجدد ایشان اضافه می‌شود.

* طلابی که غیبت امتحانی غیرموجه دارند، در صورتی که در امتحان مجدد نیمسال اول 1402-1401 نمره قبولی کسب کنند، نمره تشویقی به آنها تعلق می‌گیرد.

زمان برگزاری اولین دوره طرح  تثبیت

اولین دوره طرح تثبیت از اول تا 20 شهریور به صورت حضوری از ساعت 8 تا 12 و امتحان این دوره در تاریخ 21 و 22 شهریور برگزار خواهد شد.

تذکر: این طرح برای عموم طلاب حضوری سطح 2 به صورت غیرمتمرکز، پنجشنبه‌ها در طول سال تحصیلی اجرا خواهد شد؛ برنامه کلاسی و امتحانی طرح غیرمتمرکز متعاقبا اعلام خواهد شد.

طلاب جهت ثبت نام تا روز سه شنبه 11 مرداد ساعت 12 فرصت دارند، از طریق سامانه دانش پژوهان،گزینه ثبت درخواست، ثبت نام در طرح تثبیت دروس پایه سطح 2 اقدام کنند.

دریافت دستورالعمل طرح تثبیت دروس پایه سطح 2 

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱